AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hva slags sko har/kjøper dere til barna til bruk i barnehagen nå når det endelig nærmer seg vår? Vurderer å kjøpe disse (link), men kanskje noen kan komme med andre alternativer som kan være aktuelle/bedre. http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/barn/boys/710043/53859/detail.do Takk for hjelpen!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Så gode ut de skoene. Et pluss for snøringen. Her brukes type joggesko i barnehagen. Er nøye på skotøy så det blir litt prøving. Har i tillegg et barn med veldig smal fot så her er jeg fornøyd om jeg i det hele tatt finner en sko som sitter på foten.
Duracella Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil tro det der er gode sko for våren, spesielt siden det er goretex. Selv har jeg nettopp kjøpt noen lignende sko, med samme snøring og goretex, av merket Timberland.
Gjest Kosejenta Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg vil tro det der er gode sko for våren, spesielt siden det er goretex. Selv har jeg nettopp kjøpt noen lignende sko, med samme snøring og goretex, av merket Timberland. Har brukt de fra Timberland i mange år til begge ungene, både de lave og de litt høyere, og er superfornøyde!!! Er viktige at de har gode sko.
Kayli Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Her på vestlandet er cherrox, og senere på våren støvler, en nødvendighet. Vanlige joggesko til tørre dager når det endelig blir varmere i været.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå