Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så en dag en jente og hun så meg, jeg så litt bort og tilbake på henne og hun gjorde det samme så smilte vi begge. Kan dette være en "innbydelse" til å si hei/snakke? Er helt lost når det kommer til damer/flørting.

Og er det noen måte å finne ut om ei jente bare er hyggelig eller om hun flørter utenom å spørre rett ut om hun vil gå ut en dag?

Og hvis ei jente starter en samtale med deg, er det grunn til å tro at hun kan være interessert i å bli bedre kjent?

Endret av Nessy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne godt vært en innbydelse ja :). Det finnes jo andre måter å "finne" ut om en jente er interrisert enn å spørre henne direkte, men det blir mer antagelser og tolkninger av signaler. Hvis du interriserer deg for det kan du lese om kroppspråk og hvordan damer oppfører seg i sosiale settinger rundt menn de liker.

Hvis en dame starter en samtale med deg så tenker eg absolutt at hun er interrisert og vil finne ut om det er noe å hente her. Though, det skjer veldig sjeldent med meg at en dame søker meg opp først, det er som oftest eg som må ta det første steget. Mannen skal helst lede ann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...