Alethea Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette og vil dele disse? Brukte du det mot pms, for å stabilisere syklusen, eller andre kvinneplager? Virket det for deg?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette og vil dele disse? Brukte du det mot pms, for å stabilisere syklusen, eller andre kvinneplager? Virket det for deg? Jeg brukte det en mnd. og det forlenget lutealfasen min med 3 dager.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg prøvde det for å stabilisere syklusen. Det virket helt utrolig bra, allerede på første syklus kom mensen etter en måned. Det er ikke vanlig her i gården! Men jeg ble veldig deprimert av dem, og måtte dessverre slutte.
Alethea Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg prøvde det for å stabilisere syklusen. Det virket helt utrolig bra, allerede på første syklus kom mensen etter en måned. Det er ikke vanlig her i gården! Men jeg ble veldig deprimert av dem, og måtte dessverre slutte. Ga depresjonen seg når du sluttet å ta vitex?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Ga depresjonen seg når du sluttet å ta vitex? Ja, den gjorde heldigvis det. Det begynte å lette temmelig umiddelbart etter slutt, og ble gradvis bedre etter det.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Jeg brukte det i ca. 5 mnd og det hadde ingen virkning på min uregelmessige syklus.
Alethea Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2011 Takk for svar! Om flere har erfaringer eller historier de vil dele så setter jeg pris på det også
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #8 Skrevet 1. april 2011 Jeg prøvde det for å stabilisere syklusen. Det virket helt utrolig bra, allerede på første syklus kom mensen etter en måned. Det er ikke vanlig her i gården! Men jeg ble veldig deprimert av dem, og måtte dessverre slutte. Må man vente til man har fått tilbake mensen etter p-pille slutt før man tar vitex? Eller kan man bruke dette for å få kroppen i balanse og dermed få tilbake (stabil) syklus fortere etter p-pille slutt?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2011 #9 Skrevet 1. april 2011 Må man vente til man har fått tilbake mensen etter p-pille slutt før man tar vitex? Eller kan man bruke dette for å få kroppen i balanse og dermed få tilbake (stabil) syklus fortere etter p-pille slutt? Du kan begynne når som helst.
Agurk Skrevet 1. april 2011 #10 Skrevet 1. april 2011 Jeg begynte med Vitex i pp 8 og i pp 10 ble jeg gravid gitt
Sillan Skrevet 2. april 2011 #11 Skrevet 2. april 2011 Her er det en som er villig til å prøve alt for bli gravid Hva er det Vitex gjør og hvor får man tak i dette?
Alethea Skrevet 2. april 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2011 Her er det en som er villig til å prøve alt for bli gravid Hva er det Vitex gjør og hvor får man tak i dette? Søk etter vitex eller kyskhetstre på google så får du den informasjonen du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå