Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette og vil dele disse?:)

Brukte du det mot pms, for å stabilisere syklusen, eller andre kvinneplager? Virket det for deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, noen som har erfaring med dette og vil dele disse?:)

Brukte du det mot pms, for å stabilisere syklusen, eller andre kvinneplager? Virket det for deg?

Jeg brukte det en mnd. og det forlenget lutealfasen min med 3 dager.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det for å stabilisere syklusen. Det virket helt utrolig bra, allerede på første syklus kom mensen etter en måned. Det er ikke vanlig her i gården! Men jeg ble veldig deprimert av dem, og måtte dessverre slutte.

Skrevet

Jeg prøvde det for å stabilisere syklusen. Det virket helt utrolig bra, allerede på første syklus kom mensen etter en måned. Det er ikke vanlig her i gården! Men jeg ble veldig deprimert av dem, og måtte dessverre slutte.

Ga depresjonen seg når du sluttet å ta vitex?

AnonymBruker
Skrevet

Ga depresjonen seg når du sluttet å ta vitex?

Ja, den gjorde heldigvis det. Det begynte å lette temmelig umiddelbart etter slutt, og ble gradvis bedre etter det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte det i ca. 5 mnd og det hadde ingen virkning på min uregelmessige syklus.

Skrevet

Takk for svar!:)

Om flere har erfaringer eller historier de vil dele så setter jeg pris på det også:)

AnonymBruker
Skrevet

Må man vente til man har fått tilbake mensen etter p-pille slutt før man tar vitex? Eller kan man bruke dette for å få kroppen i balanse og dermed få tilbake (stabil) syklus fortere etter p-pille slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Må man vente til man har fått tilbake mensen etter p-pille slutt før man tar vitex? Eller kan man bruke dette for å få kroppen i balanse og dermed få tilbake (stabil) syklus fortere etter p-pille slutt?

Du kan begynne når som helst.

Skrevet

Jeg begynte med Vitex i pp 8 og i pp 10 ble jeg gravid gitt :rodmer:

Skrevet

Her er det en som er villig til å prøve alt for bli gravid ;)

Hva er det Vitex gjør og hvor får man tak i dette?

Skrevet

Her er det en som er villig til å prøve alt for bli gravid ;)

Hva er det Vitex gjør og hvor får man tak i dette?

Søk etter vitex eller kyskhetstre på google så får du den informasjonen du trenger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...