Gå til innhold

Spillerkort og kortleser fra norsk tipping..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NB! I dette innlegget henvender jeg meg til mac-brukere...

Har spillerkort og kortleser fra norsk tipping og det er stort sett problemer med å få logget inn og få det til å virke 90% av tiden. Kan holde på i flere dager for å greie å registrer en enkelt kupong, og når jeg senere skal inn å sjekke om det er premie, kommer det opp et tomt blått skall uten info. Og når jeg er innlogget og fyller ut nye kuponger for å levere, greier jeg å legge dem i handlevogn, men det skjer ingenting når jeg vil betale.

Har prøvd å kommunisere med norsk tipping om dette og gjordt alt de har bedt meg om, men problemene forsvinner ikke. Har tilsammen lastet ned 3 ulike nettlesere fordi de har bedt meg om det, uten at det løser problemene. Noen ganger virker det, men det er ytters sjelden... Og jeg irriterer meg grenseløst over at de bare skylder på andre i stedet for å lage et system som fungerer.

Jeg har mac, og hverken safari, opera eller firefox virker.

Har du mac? I så tilfelle opplever du problemer? Ingen vits i at du svarer om du har pc, da dette er en annen platform

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også opplevd problemer med det samme på min Mac. Men hos oss hjalp det når vi brukte Firefox i stedet for Safari, da virker det 90 % av gangene... med Safari gikk det ikke i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd problemer med det samme på min Mac. Men hos oss hjalp det når vi brukte Firefox i stedet for Safari, da virker det 90 % av gangene... med Safari gikk det ikke i det hele tatt.

Tusen takk for svar. Jeg opplever dessverre like mye problemer med Firefox som Safari.
Skrevet

Jeg har ikke noe direkte tips til deg, men sjekk mac1-forumet hvis du ikke har gjort det. Der finnes det mye hjelp å få for mac-brukere ;)Søk etter Buypass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...