Gå til innhold

Sextreff

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en mann på nettet, og vi har alltid snakket om hva vi skulle gjøre da vi møttes. For meg var dette en pirrende lek, å trodde aldri vi skulle møtes. Derfor hadde jeg god selvtillit, og skrøt på meg masse da jeg snakket med denne mannen. Men jeg er ganske enkel i senga, ikke en sexgud som tørr å prøve alt og alle steder, ikke er jeg en mester på å suge, ikke får jeg flere orgasmer på rad, ikke har jeg modelkropp med store pupper og fast rumpe, ikke går jeg på p-piller så han kan komme der han vil. Jeg er altså strake motsetningen av hva han har fått oppfatning av. Og vi skal nå møtes, for da å ha sex. Er ikke det at jeg ikke vil møte denne mannen, men hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten forteller du han sannheten, eller så møter du han ikke. Enkelt og greit.

• Liker 4
Skrevet (endret)

slett

Endret av DBM
Skrevet

Enig med MilliVanilli.

Og du, det kan jo hende han har skrytt på seg det ene og det andre han også..

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke du kan møte han i det hele tatt. Du er jo en løgn! Han forventer å møte en annen, og hadde jeg vært han da ville jeg blitt forbannet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du bør nok innrømme at du har pyntet litt på sannhetne og tilegnet deg egenskaper du ikke har eller ikke er villig til å se om du har. Han fortjener å høre sannheten, og du bør ikke møte ham og la ham tro du er med på det ene og det andre uten at du er det.

• Liker 1
Skrevet

Enig med Vinnie. Er ikke DEG han har lyst å møte, men illusjonen du har skapt ved å fremstille deg selv som noe annet enn den du er. Han fortjener å få vite dette, for deretter å selv kunne ta valget om han fremdeles vil treffes eller ei.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Slapp av, menn begynner å bli vant til sånt med push-up, hold-in og sminke overalt :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Tilstå - eller feig ut :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Husker at jeg var så redd for at kjæresten skulle bli snurt over puppene mine, siden jeg hadde brukt bh med innlegg hele tiden før han så dem. Han la ikke merke til det engang og skjønte ikke hva jeg mente da jeg etterpå spurte om han var skuffet, han syntes de va helt perfekte. :) Er også mulig at han ikke innbiller seg at du er DEN sexgudinnen heller. Og kanskje du er litt urettferdig mot deg selv, kanskje du er langt mer attraktisv i hans øyne enn i dine egne ;) Men uansett må du nesten ta det på forhånd for å unngå pinlige situasjoner, tror det kommer til å gå helt fint :) Kanskje du kan sende han et bilde eller to på forhånd?

AnonymBruker
Skrevet

La være å møte ham.

Alternativt fortell ham at du har vridd litt på sannheten og du ikker så perfekt som du har latt ham forstå. Så får han ta neste stikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...