AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei, litt usikker på om dette blir riktig plass, men jeg håpet noen kunne hjelpe meg litt. Har en piercing i navelen som jeg har hatt i "alle år", men de siste sommerene har jeg ikke følt for å vise magen så mye. Etter å ha kommet i *litt* bedre form gleder jeg meg til bikinisesongen iår. =) Men nå så er jeg på jakt etter nye piercingsmykker! Alle de jeg har er enten ødelagt fordi steiner eller hengedelen har falt av, eller de har rustet(?) dvs smykkedelen har blitt sånn brungrønn. Alle butikkene jeg pleide å kjøpe piercingsmykker har enten forsvunnet eller bare kuttet alt utvalget de siste årene, så jeg er egentlig på jakt etter en god nettside. Det jeg lurte på var altså om noen kan anbefale en god nettbutikk for piercingsmykker? En som er "trygg" og som faktisk sender til Norge - kan ikke telle hvor mange ganger jeg har prøvd å andle på utenlandsk nettbutikk og de først langt ut i bestillingen bestemmer seg for at de ikke vil sende til Norge likevel... Spesielt flott om noen vet hvor man finner de som er litt mindre, jeg har alltid brukt 8mm, ikke 10mm og 12mm som de oftest selger virker det som.
Vulpes Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Barbarella har veldig godt rykte på seg i det norske "piercingmiljøet". Det skal være trygt å kjøpe smykker derfra, og smykkene skal være av super kvalitet
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Superkul.no er elendig. Pinpoint Om du har mulighet kan du alltids stikke innom eit studio og kjøpe der.
desperate Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Du om det, de har nå hvert fall et visst utvalg av barbeller i ulike lengder og tykkelser, samt kuler.
dustbunny Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 www.kroppskunst.no - frakt koster 49kr, men de er billige ellers, og leverer raskt. Det er heller ingen retur, så du vil ikke få piercinger som allerede er brukt. www.crazy-factory.com - koster ca 40kr i frakt. Du kan tjene opp poeng i rabatter ved kjøp eller ved å laste opp bilder av produktene du har kjøpt. www.bodyjewelleryshop.com - gratis frakt ved kjøp over £10 (ca 90kr) www.piercingpiraten.com - frakt koster 23kr (denne butikken har mange forskjellige smykker til navlen) Selvfølgelig kan du bruke ebay eller amazon også, bare pass på at de som selger er seriøse slik at du ikke får et smykke som bader i bakterier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå