AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Jeg har vært singel en stund og klart meg fint, men har nå falt totalt for en person. Nesten glemt hvordan det føles å være forelsket. Ser ham hver dag og går rundt med en konstant klump i magen når han er i nærheten. Skikkelig godgutt, fantastisk snill og morsom. Og senest for noen uker siden var vi på en felles fest og han snakket om livet som singel. Men siden da har han forlatt den definerte singeltilværelsen og funnet seg en kjæreste. Og jeg er helt knust. Vet ikke så mye om dem, fordi jeg tror ikke jeg klarer holde en samtale om de gående så tør ikke spørre. Vet bare at han har gått tidligere i det siste for å møte henne, og det bare er siste uken han har begynt å nevne henne. Så tror det er ganske ferskt. Så nå går jeg bare rundt og tenker på hvor lenge ferske forhold pleier å vare og føler meg som verdens verste person fordi jeg håper det ikke varer samtidig som jeg bare vil han skal være glad. Vet knapt hvor jeg skal gjøre av meg, med altfor mange tanker og følelser på engang. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Problemet er jo at jeg ikke KAN gjøre noe. Kan jo ikke si noe til ham i situasjonen hans, det ville jo bare være slemt og ikke oppnå noe som helst. Ikke at jeg vet om jeg hadde turd uansett. Så..hva hadde du gjort om det var deg? Har jo ingen mulighet for å unngå ham, ser ham jo hver dag. Kan man overbevise seg selv om at det aldri ville funket, at det ikke er meant to be, at han sikkert ikke hadde vært interessert likevel? Jeg trenger virkelig noen gode råd for har ikke følt så masse på en gang på lenge lenge...
Pastill Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Den beste medisinen, tro det eller ei, er å finne seg en annen å forelske seg i. Jeg vet god at man ikke blir forelsket ved at man trykker på en knapp. Og at det nærmest er umulig å forestille seg at man kan falle for noen annen når man er så ulykkelig forelsket som du er nå. Og alle potensielle kandidater blir sammenliknet med Han du har fått inn i hodet og som romsterer rundt med hjertet ditt...og alle kommer til kort. De er bare ikke Han. Men...det er likevel det du skal prøve på. Å åpne øynene for andre i dine omgivelser. Prøve å kose deg og gjøre morsomme ting sammen med andre, slik at du får tankene over på annet, og ikke minst øker mulighetene dine for å møte andre spennende gutter og menn. Pastill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå