AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei! Har sjekka selvangivelsen min og oppdaget at tall fra ekstrajobben min mangler både på lønnsposten og forskuddstrekkposten. Sitter med lønnsslipp fra denne jobben og ser at jeg har tjent ca. 40 000 og blitt trukket 12 000 av disse i forskuddstrekk. Jeg har klart å føre inn ekstra inntekten under "Lønn og tilsvarende ytelser". Men klarer ikke å endre "-Forskuddstrekk (trukket av oppgavegiver mv.)" posten! Noen som vet hvordan man gjør dette? Setter stor pris på hjelp
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Hei! Har sjekka selvangivelsen min og oppdaget at tall fra ekstrajobben min mangler både på lønnsposten og forskuddstrekkposten. Sitter med lønnsslipp fra denne jobben og ser at jeg har tjent ca. 40 000 og blitt trukket 12 000 av disse i forskuddstrekk. Jeg har klart å føre inn ekstra inntekten under "Lønn og tilsvarende ytelser". Men klarer ikke å endre "-Forskuddstrekk (trukket av oppgavegiver mv.)" posten! Noen som vet hvordan man gjør dette? Setter stor pris på hjelp Du skal føre opp kun lønna. Skattetrekket kommer automatisk i systemet til skatteoppkreveren når lønns- og trekkoppgaven fra arb.giver er registrert. Den var sikkert levert for sent, da blir det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Du skal føre opp kun lønna. Skattetrekket kommer automatisk i systemet til skatteoppkreveren når lønns- og trekkoppgaven fra arb.giver er registrert. Den var sikkert levert for sent, da blir det sånn. Ok! Tusen tusen takk for så raskt svar Koselig at det finnes folk som gidder å hjelpe andre her på KG!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå