Skylines Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hei! Satt og skrev første utkast til gjestelisten. Har hittil kommet opp i over femti personer. Vi har ikke verdens beste økonomi, men vil jo gjerne ha et flott bryllup. Har veldig lyst på et stilig lokale, men lokle og middag blir jo gjerne dyrt.. Jeg har tenkt på å ha middagen og festen utendørs, da med partytelt. Er dette noe å anbefale, eller blir det bare "jalla"? Hvilken mat passer best da, grillmat? Må nevnes at vi bor på vestlandet, så det er ikke garanti for sol akkurat.. Kjolen min har også litt slep, mulig det krasjer med gress og fukt.. Regner med å spare hvertfall 40 tusen (på ett år, begge to tilsammen), og kanskje vi får litt hjelp fra foreldre. Vil gjerne ha alle gjestene med på hele dagen, og ikke kaffegjester. Kjolen min koster 449 dollar, så der sparer jeg. Brudebuketten vil jeg prøve å lage selv, samme med dekorasjoner. Bryllupet blir i Molde eller rett utenfor, så hvis noen vet om greie lokaler her, skrik ut!:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå