Pasi Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Er det noen som kan si hvilken post man skal bla seg fram til for å finne ut om man får igjen eller skylder skatt??
kakemonsteret Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Er det noen som kan si hvilken post man skal bla seg fram til for å finne ut om man får igjen eller skylder skatt?? Du skal ikke bla blant postene, men finne den pdf-fila som viser papirversjonen av selvangivelsen.
Jinta Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Er det noen som kan si hvilken post man skal bla seg fram til for å finne ut om man får igjen eller skylder skatt?? "selvangivelse 2010"
Glynis Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Jeg regner da med at hun faktisk har kommet seg inn på selvangivelsen sin, men ikke finner selve linjen der det står hvor mye hun får igjen. (som jeg ikke husker hva heter, jeg fant den i hvert fall på 3 sekunder)
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Jeg regner da med at hun faktisk har kommet seg inn på selvangivelsen sin, men ikke finner selve linjen der det står hvor mye hun får igjen. (som jeg ikke husker hva heter, jeg fant den i hvert fall på 3 sekunder) Og ettersom hus skriver "bla seg fram til" så regner jeg med at hun har gått inn på den elektroniske versjonen av selvangivelsen, altså der man skal gjøre endringer og sende inn, og der står det ikke hvor mye hun får igjen eller må betale. Man må åpne pdf-fila for å se det.
Pasi Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2011 Og ettersom hus skriver "bla seg fram til" så regner jeg med at hun har gått inn på den elektroniske versjonen av selvangivelsen, altså der man skal gjøre endringer og sende inn, og der står det ikke hvor mye hun får igjen eller må betale. Man må åpne pdf-fila for å se det. Jepp, stemmer det. Fant det til slutt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå