Gå til innhold

Bursdagsgave til far (60 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har 60-årsdag første helgen i april.

HVA gir man til en mann som blir 60 år? Mamma tenkte å kjøpe en gullring, i tillegg til en lanullva-genser. Jeg tror det kunne blitt bra, men vi vil gjerne ha andre forslag!

Han får også surprise-besøk av søsteren min som vi ikke har sett på 2 år + at han får hotellnatt for ham og mamma hos meg og broren min. Og vi skal ut å spise på en finere restaurant med kake og senere drinker på byens "fineste bar". Håper det blir en fin kveld!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør han hva han ønsker seg, så slipper dere å irritere ham ved å gi ham noe han ikke trenger. Og sier han at han ikke trenger noe, så kjøp noe unyttig og la ham irritere seg over at han ikke sa hva han egentlig ønsket seg...

AnonymBruker
Skrevet

Men du skriver jo at du allerede har ordnet med gave til ham!?!!

• Liker 1
Skrevet

Men du skriver jo at du allerede har ordnet med gave til ham!?!!

Nei, jeg skriver hva vi tenker å kjøpe hvis vi ikke kommer på noe bedre/annet. :)

Skrevet

Synes gaven høres flott ut!:) Vi kjøpte dab-radio med wifi til min far, så han kunne høre radio fra de stedene i utlandet han/vi bodde på før...:)

Skrevet

Familiefotografering? Det kjøpte vi til faren vår, han ble veldig glad for det

AnonymBruker
Skrevet

Enig med den som ba deg undersøke hva han trenger.

Vi har tidligere gitt kamera, mp3-spiller og klokke til fedre som som fyller runde tall. Men da har vi visst at de har ønsket seg det/trengt det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går for opplevelser som i konsert og teaterstykke.

Jeg hadde blitt lei meg dersom presangen var familiefotografering. Det er overhode ikke noe personlig. Blir som at foreldrerollen er der til evig tid og at man er bare så glad for å få bilder av ungene sine.

GI

Skrevet

Pappa fikk skinninnbundet og gravert versjon av Snorres Kongesagaer til 50-årsdagen. Godt tips om han er interessert i den slags :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...