kaprifolen Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Selv om jeg synes de er sabla irriterende, blir jeg jo nysgjerrig... Hvorfor skriver mine jentevenner kirsebær, grapefrukt o.l på facebook-statusen?
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Aner ikke, men er nysgjerrig. Endret 23. mars 2011 av Kråkesaks
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 We are playing a game. Someone proposed that we GIRLS do something special on to help with Breast Cancer Awareness. Its easy, and Id like you to join us to help it spread. Last year it was about writing the color of the bra that your were wearing in your status and it left men wondering for days why the girls had random colors as their status. This year it has to do with your relationship status. You will state where you are, by posting one of the codes below. Remember - don't reply to this message just type your 1 word response in your status box on your profile. Then cut and paste this whole message into a new message and send it along to your female friends.... Blueberry: I'm single Pineapple It's complicated Raspberry: I'm a touch and go woman Apple: Engaged Cherry: In a relationship Cucumber: I just had sex! Banana: I'm married Avocado: I'm the "other one" Strawberry: Can't find the right one Lemon: Wish I was single Grape: Wants to get married.
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 I all verden! På hvilken måte hjelper dette mot kreft? 3
cyanid Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Å, den la jeg ut på statusen min rett etter jeg fikk den i innboksen! Bare for å sabotere, fordi sånt irriterer meg! 1
Gjest Mahareth Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 I den norske varianten står det "I år skal det dreie seg om du er gift, skilt, enslig, osv", men det er ingen alternativer for skilt.
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Aner ikke hva det skal hjelpe for.Har aldri brydd meg med de meldingene der, men får de i innboksen hver eneste gang.
Kråkesaks Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Jeg trodde det bare var tull og vas for å gjøre folk nysgjerrige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå