Gå til innhold

hvor mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har tenkt aa begynne paa denne p-pillen diane,paa grunn av at jeg har saa mange kviser. Men kvier meg litt ettersom alle sier at man legger saa mye paa seg, er det sant? Hvor mye kan jeg "regne" med aa legge paa meg?

hm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått på dette merket, men jeg synes alle sier det samme om alle merkene jeg. Jeg har gått på Trinordiol og et merke til som jeg desverre ikke husker hva heter. På begge så stod det at man kunne ligge på seg.

Jeg lå ikke på meg et gram, men ble derimot litt kvalm. Og det var alt.

Gjest the imp
Skrevet

det er veldig individuelt hvor mye eller lite du legger på deg. Noen legger ikke på seg i det hele tatt, mens i ekstreme tilfeller går noen opp 10-20 kg. Er du heldig går du ikke opp i det hele tatt, eller legger bare på deg noen få kg.

Skrevet

Venninna mi la på seg 15 kg...... Men gikk fra "pizzatryne" til kvisefri....

Fornøyd hun da. Var uansett ganske tynn før hun begynte på pillen, og fått fine former nå :D

Skrevet

Jeg bruker jasmin og der er bivirkningen vekttap,men fler kviser i 1-3 måneder.

Skrevet

men jeg vil jo gjerne bli kvitt mine kviser da.

Hvor fort ser man at Diane hjelper da? frister lite aa bruke pillen i flere mnd för man ser resultater...

=)

Skrevet

Jeg brukte Diane noen måneder av samme grunn som deg. Jeg gikk ikke opp i vekt men følte meg uvel og svimmel isteden (men det akn jo ha vært andre årsaker). Ble kvitt kvisene men orket ikke å gå på dem da jeg ikke følte meg bra. Kvisene kom heldigvis ikke tilbake. La ikke ne på meg av Diane. Har også brukt Trinordiol men la ikke på meg av dem heller. Du får prøve og se hvordan kroppen din reagerer - hvis du har lagt på deg før av p-piller ville jeg vært nøye med å ikke øke matinntaket selv om du skulle bli mer sulten, så unngår du det sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...