Gå til innhold

Fra langt tynt hår -til kort hårfrisyre

Sulemu

Anbefalte innlegg

Jeg har tynt blondt hår, det når meg halveis ned til albuene + at det er gradert/oppklipt. Så enkelte plasser er det ganske kort.

Jeg har ikke vært hos frisøren siden september, men nå tenker jeg å dra så snart pengeboka tilsier at det er greit.

Jeg har aldri hatt kortere hår enn til rett under skuldrene, så jeg er veldig skeptisk og nysgjerrig på hvordan jeg kan klippe det.

Jeg vet heller ikke om ansiktsformen min kler kort hår. Jeg tenker ikke KJEMPEkort, men til ørene.kort eller litt lengre. En stilig hårklipp altså, ikke bolle-sveis :fnise:

Men vil det funke med kort hår når man har så tynt hår? :forvirret:

Hvis noen har bilder av korte/halvkorte frisyrer dere liker så blir jeg veldig glad hvis dere deler med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv veldig tynt hår og synes det er mye finere med kort hår da. Blir så pistrete når det er langt synes jeg. Selv foretrekker jeg helg kort hår framfor halv langt, men det er nok fordi jeg har hatt det kort så lenge.

Når det kommer til hva ansiktsformen din kler ville jeg hørt med frisøren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tynt hår. Det er stritt, rett ned!

Hadde langt hår jeg også, men så gikk jeg lei. Da klippet jeg meg en bob, og det ble faktisk myyye finere. Der og da hvertfall :) etter et år nå, så har jeg begynt å spare til langt igjen. Men det er definitivt ikke noe problem å klippe det kort når man har tynt hår. Det er faktisk veldig lurt :) enklere å fikse volum ;)

Lykke til! :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg vil også seie at tynt hår som oftast ser mykje betre ut når det er kort. Tynt langt hår blir ofte veldig flatt. Give it a go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipp det til rett over skuldrene først, så får du sett om du liker kortere hår, men fremdeles har nok til å ramme inn fjeset. Så kan du heller klippe kortere om du synes det er fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...