Gå til innhold

Vegglister til å stille opp bilder eller annen dekor på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor man får tak i slike vegglister som er beregnet for å sette bilder etc på? Jeg er usikker på hva de heter, men de ser ut som en lang tynn list som man kan stille opp bilder på, slik at man slipper å lage mange hull i veggen, eventuelt kan bytte ut hva man vil vise frem.

Noen som skjønner hva jeg mener? Noe ala disse http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00094348, bare at du skrur selve listen/platen rett inn i veggen, og den er ikke like dyp.

Er intressert i å henge opp slike, men er usikker på om de kan henges opp direkte i murvegg, eller om de bare detter ned... tenkte det blir lettere å finne ut om jeg faktisk finner produktet noe sted... :)

Håper dere skjønner hva jeg mener, jeg blir vtakknemlig for alle svar! :jepp: Eventuelt, om noen har prøvd dette i murvegg og funnet ut at det ikke funker, må dere gjerne fortelle om det :)

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

De har det på Ikea og på Clas Ohlson tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Fant det ikke på nettsiden til Ikea, men har Clas Ohlson her i byen, så da kan jeg sjekke der.

Takk for tipset! :jepp:

Gjest Spinell
Skrevet

Det du leter etter kalles bildehylle eller bildelist :)

Her er IKEAs produkter.

Her er et utvalg fra Skeidar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fin bildelist som jeg kjøpte på Indiska.

Skrevet

Living har også :) tror de fleste møbel butikker har det nå, siden det er blitt så poppis :)

Skrevet

Og vi har i murvegg, funker bra det :)

AnonymBruker
Skrevet

Oj, takk for svar allesammen!

Så bra at det funker i murvegg også da, har ikke lyst til å herpe leieboligen min.... :)

Dere som har slike, tåler de mye vekt? Står på pakken det, kanksje... :sjenert::)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...