Gjest Ethereal Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg var hos hudpleier for en uke siden, og hun anbefalte meg å bruke MD Formulations Facial Cream under Dermalogicas Intensive Moisture Balance. Jeg har veldig tørr og flassete hud, og det har faktisk hjulpet, spesielt på nesen. Men nå har jeg fått en svær underjordisk kvise på haken, og lurer på om MD-kremen er synderen.... Jeg VET at en uke er litt knapp tid til å bedre på noe som helst, og at jeg bør fortsette, men jeg håper virkelig det bedrer seg. Normalt får jeg nesten aldri kviser, og da bare på haken. De aller fleste er av den underjordiske typen, som er vonde og aldri kommer til overflaten.
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg synes du burde ringe til din hudpleier å snakke med henne om dette. Håper hun kan svare deg. :blunke: HAr selv gode erfaringer med MD formulation. Lykke til
Gjest Ethereal Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg maser allerede mye på henne... Jeg skal gi kremen litt mer tid, fra i morgen skal jeg begynne å bruke den også på dagtid. Jeg trodde egentlig at slike produkter kun var for fet hud, men det ser ut til å hjelpe mot tørrheten. Men jeg burde få en slik nakkekrage som man setter på hunder for å unngå at jeg fingrer med kulen på haka
Gjest care Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Men jeg burde få en slik nakkekrage som man setter på hunder for å unngå at jeg fingrer med kulen på haka Eller håndjern :blunke:
Kame Skrevet 1. november 2003 #6 Skrevet 1. november 2003 MD er ikke bare for fet hud nei. Min hud er heller tørr og sensitiv pga all "herjinga" i den store kvisetiden... Jeg tror nok jeg har prøvd ALT som kan prøves når det gjelder kviser (roaccutane er dog unntaket). Jeg tror hudpleieren min sa at også MD virker litt som Dermalogica - at det blir litt verre før det blir bedre, men jeg skal ikke banne på dette. Var du til behandling eller bare shoppet du? For behandlinger kan jo gjøre så mangt med huden (i tillegg til å gjøre grævla vondt!)? Jeg er sånn passe mellomfornøyd med MD for tiden. Når jeg tok glykolsyrebehandlinga fikk jeg forbløffende resultat, men det var jo svindyrt. Nå har jeg ikke vært til rens på evigheter, og får kviser både støtt og stadig. *grem* Vurderer bytte til Dermalogica, men har angst av tanken på at man blir verre før man blir bedre..
Gjest Ethereal Skrevet 1. november 2003 #7 Skrevet 1. november 2003 Jeg var ikke til behandling, nei. Liker dårlig at noen herjer oppi ansiktet på meg, og synes faktisk ikke frisørbesøk er så veldig avslappende heller. Men jeg får smøre meg med tålmodighet, og ikke se så mye i speilet. Da unngår jeg å plukke på huden. Blir spennende å se om det blir noen bedring om en måneds tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå