Gå til innhold

Spørsmål om orgasme

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri fått orgasme før, så lurer på hvordan det føles. Hvordan vet man at man er på vei mot en orgasme, hvordan føles det rett før? Hvordan vet man at man får orgasme eller ikke, hvordan føles det når man får den? Hvor lenge varer den? Hvordan føles det rett etter orgasmen? Hvordan merker gutten at jenta får orgasme? Etter samleiet, kan da gutten være usikker på om jenta fikk orgasme eller ikke? Hadde satt pris på om noen kunne beskrive og forklare dette litt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan føles litt forskjellig fra gang til gang, men ofte blir man veldig varm og får en utrolig god følelse spesielt i underlivet, på klitoris og i åpningen på vaginaen. Det er på en måte litt som å bli strøket på eller kilt, bare på en veldig god måte. Det bygger seg opp og til slutt blir det veldig varmt og kiler og åpningen av vaginaen trekker seg sammen i flere omganger. Man er liksom "et annet sted" når man får orgasmen, litt vanskelig å forklare :)

Skrevet

Hos meg "eksploderer" det i hodet, får hjertebank, sammentrekninger i skjeden og det kommer mye sekret.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri kjent særlig av å ta på meg selv, så kjøpte meg en klitorisvibrator. Da ble det helt annerledes. Klarte ikke å ligge helt stille, og det begynte å "kile" i underlivet. Men klarte ikke fortsette siden det liksom kilte sånn. Men var dette starten på en orgasme, eller ikke i nærheten av den? Bør jeg bare "tvinge" meg selv til å fortsette når jeg føler det slik neste gang, selv om det føles litt ekkelt?

Skrevet (endret)

Har aldri kjent særlig av å ta på meg selv, så kjøpte meg en klitorisvibrator. Da ble det helt annerledes. Klarte ikke å ligge helt stille, og det begynte å "kile" i underlivet. Men klarte ikke fortsette siden det liksom kilte sånn. Men var dette starten på en orgasme, eller ikke i nærheten av den? Bør jeg bare "tvinge" meg selv til å fortsette når jeg føler det slik neste gang, selv om det føles litt ekkelt?

Mulig du har vibratoren rett på klitten og at den er for følsom. Hvis du prøver å ha den litt på siden eller ovenfor så kanskje det blir bedre? Sammen med rytmiske bevegelser enten at du bruker hoftene og presser mot vibratoren eller omvendt, presser vibratoren mot klitten din så kanskje du når klimaks. Prøv deg frem.

edit: skriveleif

Endret av Jinta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...