Gå til innhold

prostitusjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid lurt på det med prostitusjon. Lurer litt på hvordan de begynner, hva sier de evt til en person første gangen, hvor mye tar de betalt, Hvordan kler de seg, hvordan kan du se på en person ute på gata om han/hun prostituerer seg?

Lurer og på hvor "hjørnet" er i trondheim? Ser det har vært mye skriveri i avisene om trondheim har prostitusjon eller ei.

• Liker 1
Gjest Naenia
Skrevet

Det er vel strengt tatt ulovlig?

• Liker 1
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ulovlig å prostituere seg, men det er ulovlig å kjøpe sex... forstå det den som kan.

• Liker 3
Gjest Fikira
Skrevet

Det er ikke ulovlig å prostituere seg, men det er ulovlig å kjøpe sex... forstå det den som kan.

Det er for å ikke straffe jentene som tvinges ut i salg.

• Liker 2
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Nei jeg er helt for at ikke jentene skal straffes, men jeg syns det er for gærent at det er ulovlig å kjøpe. Det er jo ikke de kåte familiefedrene som er problemet, men bakmennene som pimper ut jentene. Syns det skulle vært lovlige bordeller jeg, så man hadde litt mere kontroll over det som skjer, for man blir ikke kvitt jentene på gaten, så man burde gjort det til en prioritet å ihvertfall holde de trygge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som en fordekt "prostituert søkes-annonse". Er det lov? Det er jo ikke lov til å spre informasjon som kan hjelpe folk til å begå ulovlige handlinger. F.eks. er det jo ikke lov å fortelle hvordan man kan laste ned musikk ulovlig på nett. Da kan det vel ikke være lov å informere om hvor man kan kjøpe sex i Trondheim?

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som en fordekt "prostituert søkes-annonse". Er det lov? Det er jo ikke lov til å spre informasjon som kan hjelpe folk til å begå ulovlige handlinger. F.eks. er det jo ikke lov å fortelle hvordan man kan laste ned musikk ulovlig på nett. Da kan det vel ikke være lov å informere om hvor man kan kjøpe sex i Trondheim?

neinei! gjiss har da annet å finne på en å prostituere meg :fnise:

Er rett og slett nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet

neinei! gjiss har da annet å finne på en å prostituere meg :fnise:

Er rett og slett nysgjerrig.

Hvis du kjøper sex fra en prostituert er det ikke du som prostituerer deg.

Og uansett hva dine intensjoner er så kan svar på spørsmålene dine her hjelpe andre til å kjøpe sex og dermed bryte norsk lov.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av dem ser helt vanlig ut, noen ser kanskje litt slitne ut pga stoffproblemer. Prositusjonen foregår i leiligheter vha annonser på nett eller via bekjentskaper. Man har ikke noe hjørne eller gate i byen hvor de står (selv om man kan høre at de i gamle dager sto bak EPA).

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kjøper sex fra en prostituert er det ikke du som prostituerer deg.

Og uansett hva dine intensjoner er så kan svar på spørsmålene dine her hjelpe andre til å kjøpe sex og dermed bryte norsk lov.

right! Tenkte ikke på den :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel strengt tatt ulovlig?

Nei! Å selge sex, altså å prostituere seg, er ikke ulovlig i Norge.

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

For å kjøpe ei hore så kan du gå på internettet, det finnes mang sider med prostituerte som reiser norge rundt og seller seg. Velg en side du føler deg fortrolig med, deretter avtal et møte og gjennomføre verdens eldste forretnings tradisjon. Jeg vil ikke anbefale å plukke opp gatehorer, der florerer det nok en del sykdommer osv. Men for all del, for de som tenner på narkohorer, så funker det sikkert det og :) Good luck!

• Liker 1
Skrevet

For de fleste norske er det nok snakk om ren grådighet. En vil ha en livstil flottere en det en vanlig jobb vil gi en råd til. Eller at en ønsker en råflott livsstil som student. Nigerianske og Øst-europeiske prostituerte er et annet kapittel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...