Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

I dag dukket plutselig den forsvunne pakken min fra Strawberrynet opp :) Jeg bestilte en parfyme der (Bvlgari Petits et Mamans, lukter slik som Natusan :wink: ), og pakken ble stoppet i tollen. Vel, det gjør ikke så mye, for denne duften finnes ikke i sortimentet i Norge.

Jeg betalte alle avgifter og ventet både vel og lenge, men ingenting skjedde. Jeg kontaktet tollvesenet, posten og arbeidsplassen min, men pakken var ikke noen steder å finne. Jeg hadde så godt som avskrevet den, men var trist, fordi 400NOK er ergerlig å miste, og jeg digger denne duften.

Men plutselig, i dag lå den der :wink: Dette blir en fin dag :D Jeg tror jeg skal kjøpe Natusan lotion som matcher perfekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hørtes deilig ut! Elsker lukten av Natusan-baby!!!

Suz :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Har du testet den nye dusjsåpen? Den heter Natusan Softwash og er helt rå :) Lukter Natusan, er tykk og deilig, og inneholder 1/3 babylotion. Jeg er helt forelsket, og er godt i gang med min andre flaske/tube. I tillegg tørker den ikke ut huden, som heller ikke er dumt når man er så tørr som jeg.

Petits et Mamans lukter prikk likt, og jeg synes at voksne også kan bruke den :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...