Gå til innhold

minmote.no

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg så på oslogirls på vg.no og Silje (sjef for et-eller-annet-innenfor-mote) skulle lære opp to nye jenter til å bli et-eller-annet-innenfor-mote. Silje kunne være ganske hard mot jentene sine og kritisere dem for banale og ubetydelige ting.

Nå har Silje vært frontdame for en del videoinnlegg på minmote.no og jeg er skikkelig skuffa over hennes prestasjoner. Hun sier "så blir det litt sånn kult lissom" osv osv. Jeg synes det er helt forferdelig å høre på og det virker veldig uproffesjonelt. Det er sånn jeg prater til hveradgs, og hvis ideen er at det skal være litt hverdagslig så er det sikkert OK men... Resultatet er ikke akkurat veldig bra...

Jada, jeg har større problemer enn dette, men lurte på hva andre synes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker jeg så på oslogirls på vg.no og Silje (sjef for et-eller-annet-innenfor-mote) skulle lære opp to nye jenter til å bli et-eller-annet-innenfor-mote. Silje kunne være ganske hard mot jentene sine og kritisere dem for banale og ubetydelige ting.

Nå har Silje vært frontdame for en del videoinnlegg på minmote.no og jeg er skikkelig skuffa over hennes prestasjoner. Hun sier "så blir det litt sånn kult lissom" osv osv. Jeg synes det er helt forferdelig å høre på og det virker veldig uproffesjonelt. Det er sånn jeg prater til hveradgs, og hvis ideen er at det skal være litt hverdagslig så er det sikkert OK men... Resultatet er ikke akkurat veldig bra...

Jada, jeg har større problemer enn dette, men lurte på hva andre synes?

Jeg synes minmote.no er en vits, og klarer ikke å ta noe derfra seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Gjest strykebrett
Skrevet

Enig.

De viste fram en svart kjole en gang og hu programmlederdama sa: "denne passer kjempebra i bryllup". Greit nok at det er forskjellig med hvor streng man er på kleskodene, men det er likevel ganske fjernt at en som skal ha greie på klær sier noe slikt.

Skrevet

motenorge er en vits fordi folka bak motenorge er vitser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...