AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Opplever dere dette? At folk smyger seg forbi dere mens de trekker inn duftene av deg? Jeg er en normalt sunn jente. Ren og pen og ikke noen barbiedukke. Og jeg kan ikke noe for det, men noen ganger så er det litt creepy når mannfolka tydlig sniffer inn lukta av deg oki er de kjekke så er det bare stas, men det er jo gjerne slabbedasker også. Går du å sniffer på folk??
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg synes det er litt sært å oppdage at noen sniffer meg. Har vert borti et par som har gjort det ganske åpenlyst, men det særeste må ha vert en gang på byen. Da sto det en mann ved siden av meg å lente seg nermere og nermere før han tar tak i håret mitt og løfter det opp til nesen sin Nei jeg går ikke å sniffer på folk. Endret 23. mars 2011 av Lacus
Lunivere Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Dette er både jævlig sært og ubehagelig. Har opplevd en del sniffere i mitt liv, men den verste var når jeg sto i kø på butikken. En mann stilte seg helt opp i meg, pustet meg i nakken og stakk nasa inni håret mitt. Prøvde diskré å få han til å slutte, men tilslutt måtte jeg bare snu meg og be han dra til helvete.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Har folk sniffing som fetsijme? Ja det er ganske ekkelt innimellom. ihvertfall de som gjør det så udiskret også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå