Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle spørre om noe slikt. Men jeg har ikke store øyne og jeg har lange tynne øyevipper. Skulle gjerne hatt litt mer fylde i de, men ikke noe mer lengde. Og ikke vil jeg at de skal forminske øynene heller.

Hva skal man da se etter av falske øyevipper? Og kan man bruke de flere ganger? Kan man like gjerne kjøpe noe på H&M? Jeg kan absolutt ingen ting om løse vipper :gjeiper:

Skrevet

Jeg synes Ardell har mange fine løsvipper. Ble også tipset om Winger's her sist tema dukket opp, og jeg er overraskende fornøyd med disse ;) Øyenvippene ser meget naturlige ut, og man kan alltids klippe og ordne slik at man får de akkurat slik man vil ha de. Både limet som følger med Winger's og Duo limet fra Ardell er veldig gode. Vippene sitter som støpt gjennom hele kvelden. Jeg likte kanskje limet som fulgte med Winger's vippene litt bedre enn den fra Ardell, da den er gjennomsiktig og synes overhodet ikke :biggrin: Begge er uansett veldig gode valg.

H&M sine har jeg ikke prøvd, men jeg har lest mye bra om de som kommer i "gullpakker".

Skrevet

Men hvordan tar du dem på? Jeg har prøvd, og ender opp som en klovn hver gang, med vippene på skjeive. Får ikke til å feste dem i en bue uansett hva jeg gjør:(

Skrevet

Det finnes masse videoer på youtube, uten at jeg har noen å linke til, for jeg har ikke sett på noen slike videoer. Men jeg tror nok av øvelse gjør mester her. Jeg begynner bare i en ende og plasserer vippen slik jeg vil ha den, før jeg "fester" den. Altså dytter den helt inntil.

Greia er bare å sette den så tett inntil dine egne øynevipper som overhodet mulig, og følge den linja. For da kan de jo ikke bli så skeive. Da følger de bare dine egne øyenvipper og ser naturlige ut :)

Vet ikke om dette var noe særlig av en forklaring, men det er ikke så lett å forklare fremgangsmåten. En må bare prøve og feile, helt til det sitter..

Skrevet

Siden du ønsker bare mer fylde, anbefaler jeg punktvipper. Det er små "biter" som du fester på innimellom dine egen vipper- der du vil ha dem. Punktvipper er dessuten mye enklere å få på, du bare dytter enden i en dæsj vippelim og dytter på. Så forsetter du til du har fått den fylden du vil ha.

Om du synst hele vipperemser ofte blir skeive, kan muligens grunnen være kvaliteten på vippene. Jeg har prøvd ulike vipper, både på meg selv og andre. Og opplever at de som er "tykke" i remsa (der du tar limet på), har lettere for å sprette opp og er vanskligere å forme. Så når du er på vippejakt, så se etter remser der kanten er så tynn så mulig! :)

Skrevet

Takk for tips!

Nå har jeg bare prøvd H&M vipper, så det kan ha noe å si :fnise:

Skrevet

For guds skyld, hold deg unna billige Ebay-vipper om du er amatør som meg!! Jeg får i alle fall myye bedre resultat med litt dyrere vipper, og er veldig fornøyd med de jeg har prøvd fra Ardell :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...