AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Nå kan man regne ut skatten 2011 på skatteetaten.no. Så de som synes de fikk for mye eller for lite igjen i år, kan nå sjekke at de betaler omtrent det de skal i år. Man kan aldri være for tidlig ute
Anne Panne Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Nå kan man regne ut skatten 2011 på skatteetaten.no. Så de som synes de fikk for mye eller for lite igjen i år, kan nå sjekke at de betaler omtrent det de skal i år. Man kan aldri være for tidlig ute Ja, det kan være lurt å justere skattetrekket så tidlig som mulig Noen lærer aldri, og får baksmell år etter år Greit å bruke 5 minutt på å regne litt på det da, så kan man heller få en positiv overraskelse til neste vår Hvordan har det gått med folk da? Får dere igjen?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Ja, det kan være lurt å justere skattetrekket så tidlig som mulig Noen lærer aldri, og får baksmell år etter år Greit å bruke 5 minutt på å regne litt på det da, så kan man heller få en positiv overraskelse til neste vår Nå er det ikke sånn at det er de "flinke" som får penger igjen og de dumme som får baksmell da. Men for alle grupper er det greit å vite hva som kommer. Jeg fikk igjen litt mer enn jeg ønsket i år, er ikke noe særlig gunstig å låne bort penger til staten med lav rente. :gjeiper: Men dette året ser det ut til at jeg betaler noenlunde riktig skatt
Kelsier Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Hurra! Jeg får igjen penger! Det passer godt med litt trang studentøkonomi og lite penger i sommerferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå