Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan man regne ut skatten 2011 på skatteetaten.no. Så de som synes de fikk for mye eller for lite igjen i år, kan nå sjekke at de betaler omtrent det de skal i år. Man kan aldri være for tidlig ute :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan man regne ut skatten 2011 på skatteetaten.no. Så de som synes de fikk for mye eller for lite igjen i år, kan nå sjekke at de betaler omtrent det de skal i år. Man kan aldri være for tidlig ute :sjenert:

Ja, det kan være lurt å justere skattetrekket så tidlig som mulig :) Noen lærer aldri, og får baksmell år etter år :)

Greit å bruke 5 minutt på å regne litt på det da, så kan man heller få en positiv overraskelse til neste vår :)

Hvordan har det gått med folk da? Får dere igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan være lurt å justere skattetrekket så tidlig som mulig :) Noen lærer aldri, og får baksmell år etter år :)

Greit å bruke 5 minutt på å regne litt på det da, så kan man heller få en positiv overraskelse til neste vår :)

Nå er det ikke sånn at det er de "flinke" som får penger igjen og de dumme som får baksmell da. Men for alle grupper er det greit å vite hva som kommer. Jeg fikk igjen litt mer enn jeg ønsket i år, er ikke noe særlig gunstig å låne bort penger til staten med lav rente. :gjeiper:

Men dette året ser det ut til at jeg betaler noenlunde riktig skatt :)

Skrevet

Hurra! Jeg får igjen penger! Det passer godt med litt trang studentøkonomi og lite penger i sommerferien! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...