Miranda Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg var ved å være ferdig med registreringen av en bok jeg ville kjøpe, via bokkilden.no. Alt var vel og greit inntil jeg så faktureringsgebyret for utland 200,- skulle de ha for å sende boken til Danmark, + fraktgebyr selvfølgelig
Gjest Indianlady Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Fy flate :evil: Der tjener de penger på folk.
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Vel, det er jo en butikk, de kan vel ikke gi bort ting gratis heller.... Prøv heller å bestille boken fra en dansk bokhandel som importerer istedet hvis du bor i Danmark, blir sikkert billigere.
Ruby Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 ... eller kjøp den i bokhandelen... da slipper du gebyret helt!
Gjest the imp Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 vel, nå er det tross alt ganske dyrt å sende ting med posten her i Norge, så jeg synes vel strengt tatt ikke bokkilden er så urimelige. Spesielt ikke siden de faktisk ikke tar porto hvis du bor her i Norge. Selvsagt kan 200 kr i porto virke mye for en bok, men den skal tross alt sendes til utlandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå