Miranda Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg var ved å være ferdig med registreringen av en bok jeg ville kjøpe, via bokkilden.no. Alt var vel og greit inntil jeg så faktureringsgebyret for utland 200,- skulle de ha for å sende boken til Danmark, + fraktgebyr selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 Fy flate :evil: Der tjener de penger på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #3 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vel, det er jo en butikk, de kan vel ikke gi bort ting gratis heller.... Prøv heller å bestille boken fra en dansk bokhandel som importerer istedet hvis du bor i Danmark, blir sikkert billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 31. oktober 2003 #4 Del Skrevet 31. oktober 2003 ... eller kjøp den i bokhandelen... da slipper du gebyret helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 31. oktober 2003 #5 Del Skrevet 31. oktober 2003 vel, nå er det tross alt ganske dyrt å sende ting med posten her i Norge, så jeg synes vel strengt tatt ikke bokkilden er så urimelige. Spesielt ikke siden de faktisk ikke tar porto hvis du bor her i Norge. Selvsagt kan 200 kr i porto virke mye for en bok, men den skal tross alt sendes til utlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå