antibac Skrevet 26. mars 2011 #21 Skrevet 26. mars 2011 Det er to spill jeg har veldig lyst på. Dead Space og Heavy Rain. Men er litt skeptisk til Dead Space, har hørt at det er skikkelig skummelt og sånt. Dead Space er kjempeskummelt. Jeg spilte det alene i bekmørkt rom. Utrolig gøy, nakkehårene stod til tider! Heavy Rain er derimot et mye bedre spill, så hvis det står mellom de to hadde jeg valgt HR først.
Gjest Applecore Skrevet 26. mars 2011 #22 Skrevet 26. mars 2011 Vi lastet ned Worms til PS3'en vår Kjempemorsomt multiplayerspill!! (Og genialt som drikkelek )
Isabella82 Skrevet 26. mars 2011 #23 Skrevet 26. mars 2011 Heavy Rain-Anbefales virkelig.Man engasjerer seg virkelig i karakteren sin og slutten må spillet avgjøres av hvilke valg man tar underveis Uncharted 1 og 2-Veldig bra adventure spel på link linje med tomb raider spillene Ratchet og Clank-Veldig bra plattform spill som er like kjekt for barn som for voksne Fallout-FPS og litt rolleslipp aktig,stort spill,men veldig bra. COD-Call of duty.Anbefaler da og begynne med Call of duty 4 og spille modern warfare 2,så eventuelt hopp over på black ops. Street fighter,tekken6,sould calibour,marvel vs capcom-alle slossespill og veldig underholdende. Red Dead Redemption-Utrolig underholdende spill. GTA-Rockstar spill som er utrolig avhengighetsskapende.Bra spill Demon Souls-Ett av de beste spillene fra 2009 og ett utrolig bra spill. Assassins Creed serien-Veldig bra spill.Tar litt tid å komme i gang med det første og krever litt tålmodighet,men så først man er i gang så blir det veldig underholdende God of war Killzone 2 og 3 Dead Space-Minner litt om handlingen til filmen event horizon.Bør spille det første før man begynner på nr 2. Borderlands Lego spillene-Veldig bra gjennomført spill og litt morsomme.
HopelessFear Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 26. mars 2011 COD-Call of duty.Anbefaler da og begynne med Call of duty 4 og spille modern warfare 2,så eventuelt hopp over på black ops. Hvorfor anbefaler du å starte med CoD 4? Er det ikke mest naturlig å starte med enern, i og med at den er den første i serien?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #25 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor anbefaler du å starte med CoD 4? Er det ikke mest naturlig å starte med enern, i og med at den er den første i serien? Ikke noe å bekymre seg for. CoD (CoD = Call of Duty) 1-3 er fra 2. verdenskrig, og historien i spillene er ikke sammenhengende. De er heller ikke laget for PS3, da CoD 1 f. eks. kom ut i 2003. De eneste spillene som deler historie er CoD 4: Modern warfare og CoD: Modern warfare 2. I tillegg har du Cod: Black Ops. Dette er de 3 CoD-spillene som er tilgjengelig på PS3. Hvis du bestemmer deg for å prøve CoD ville jeg droppet CoD: black Ops. Modern Warfare spillene er dog akseptable.
Isabella82 Skrevet 27. mars 2011 #26 Skrevet 27. mars 2011 De er ikke sammenhengende,men jeg synes personlig cod 4 er litt enklere og kan være greit å sette seg inn i hvordan spillene er lagt opp.Man trenger ikke spille hele serien for å spille de siste. Modern Warfare 2 er mye bedre enn black ops,men black ops er verdt ett forsøk.Tenker dapå multiplayer delen. Regner med de fleste spiller modern warfare kun for multiplayer og ikke singelplayer Jeg synes også personlig at cod 4 er ett bra spill og har det og MW2 som favoritt
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #27 Skrevet 27. mars 2011 De er ikke sammenhengende,men jeg synes personlig cod 4 er litt enklere og kan være greit å sette seg inn i hvordan spillene er lagt opp.Man trenger ikke spille hele serien for å spille de siste. Modern Warfare 2 er mye bedre enn black ops,men black ops er verdt ett forsøk.Tenker dapå multiplayer delen. Regner med de fleste spiller modern warfare kun for multiplayer og ikke singelplayer Jeg synes også personlig at cod 4 er ett bra spill og har det og MW2 som favoritt Det er sant, men selv liker jeg alltid å i det minste spille gjennom singelplayer, og historien i Modern Warfare spillene er langt i fra shakespeare. Jeg vil dog argumentere at de har noen minneverdige øyeblikk, og morsomme sekvenser (ikke historie-messig, men eksplosjoner, intens action og den type morro underholdning.) Etter min mening er det heller ikke nldvendig med Black Ops multiplayer om man har Modern Warfare 2, siden de er såpass like. Jeg har spillene selv, og med mindre man har alt for mye penger og tid, er det muligens bortkastet å skaffe alle CoD-spillene. fruit for though
Isabella82 Skrevet 27. mars 2011 #28 Skrevet 27. mars 2011 Jepp..helt enig.Jeg er egentlig bare slik geek som må teste alle spillene i en serie uansett...hehe..jeg kutta fort ut black ops for å si det slik..
HopelessFear Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #29 Skrevet 27. mars 2011 Lurer på om jeg skal på Gamestop i morgen. Aner virkelig ikke hva jeg skal se etter, det er så ufattelig mange spill jeg har lyst på. Skulle ønske jeg var millionær og kunne kjøpe alle sammen. Men den dag ei.
antibac Skrevet 27. mars 2011 #30 Skrevet 27. mars 2011 Lurer på om jeg skal på Gamestop i morgen. Aner virkelig ikke hva jeg skal se etter, det er så ufattelig mange spill jeg har lyst på. Skulle ønske jeg var millionær og kunne kjøpe alle sammen. Men den dag ei. Kanskje lurt å begynne med et spill om gangen. Så kan du selge dem inn til GameStop igjen og betale mellomlegg for nytt spill. Ser ikke helt vitsen i å kjøpe kjempemange spill på en gang, man får ikke spilt dem samtidig uansett.
HopelessFear Skrevet 2. april 2011 Forfatter #31 Skrevet 2. april 2011 Er litt dumt ja, men jeg har fått et oppdrag i å lage en blogg om spill og data generelt. Jeg aner ennå ikke hvordan jeg skal greie å skrive om spill, for jeg aner ikke hva folk vil vite om spillene o.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå