Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå kjøpt meg en playstation 3 og gleder meg noe sinnssykt til den kommer i posten. Jeg lurte på to ting om det;

1. Er det mulig å spille spill som er laget for PS2 på den?

2. Hvilke spill er verd å kjøpe? (Liker rollespill, action, fantasy o.l.)

Endret av HopelessFear
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

PS3 har ingen spill.

Er spill som er laget for PS3 jo. Har tenkt å kjøpe de et annet sted enn konsollen.

Endret av HopelessFear
Skrevet

Nå har jeg ikke ps3 selv, men kan prøve å svare likevel :)

1. Det kommer an på hvilken ps3 du har, det har blitt laget endel "ulike" opp igjennom. Om jeg husker rett var det kun en av de første som ble laget som var kompatibel med de fleste ps2 spill, men du kan jo prøve deg fram når du får konsollen i posten :)

2. Spillene jeg har likt på ps3 av de jeg har hatt muligheten til å prøve er:

* Little big planet

* Assassins creed 2

* Red dead redemption

Er nok mange fler spill enn dette, men har som sagt ikke hatt muligheten til å spille så mye på ps3.

Skrevet

1. Det kommer an på hvilken ps3 du har, det har blitt laget endel "ulike" opp igjennom. Om jeg husker rett var det kun en av de første som ble laget som var kompatibel med de fleste ps2 spill, men du kan jo prøve deg fram når du får konsollen i posten :)

Det er Slim versjonen. Jeg har ikke ps2 spill selv, men kan spørre om jeg får låne noe fra en kamerat.

Skrevet

Final Fantasy XIII er jo et must :jepp:

Skrevet

Ps2-spill er kun kompatible med den første Ps3en, altså Ps3 60GB. Det er ikke mulig å spille Ps2-spill på nyere Ps3er. Skulle du ønske å spille Ps2-spill, finnes det billige brukte konsoller på f.eks. GameStop. Jeg kjøpte min der for 349, mulig at den er billigere nå.

Spill du MÅ skaffe deg:

Heavy Rain :rodmer:

Uncharted 1 & 2

Mass Effect 2

Red Dead Redemption

Assassin's Creed 1, 2 og Brotherhood

Little Big Planet 1 & 2 (ikke mitt favorittspill, men de fleste ELSKER LBP)

Crysis 2 (kommer i morgen)

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært fint med spill som en kan spille flere på. (Trenger ikke være mer enn 2, har bare to controller.)

Skrevet

Hadde vært fint med spill som en kan spille flere på. (Trenger ikke være mer enn 2, har bare to controller.)

Soulcalibur IV og Tekken 6. ellers støtter jeg antibacs forslag, Heavy Rain er definitivt et must-have.

Skrevet (endret)

For underholdende flerspill: Little Big Planet 1 & 2 er et must!

RPG/adventure (mulig du har noen av disse på PC om jeg husker riktig):

- Oblivion

- Dragon Age: Origins

- Dragon Age 2

- Red Dead Redemption

- Fallout 3

- Fallout New Vegas

- Mass Effect 2

Endret av Tabris
Skrevet

- Dragon Age: Origins

- Mass Effect 2

Har disse to på PC. Har bestilt Dragon Age 2 nå, så jeg gleder meg til det. :)

Skrevet

Heavy Rain :rodmer:

Enig! Heavy Rain MÅ du bare prøve :jepp:

Skrevet

Enig! Heavy Rain MÅ du bare prøve :jepp:

Kult spill. Men ble litt skuffet. Alle snakket så mye om det. At det var så bra. Men kan anbefale det.

Skrevet

Har hørt mange snakke varmt om Heavy Rain. Sitter litt sånn; "skal, skal ikke.." Men det som er så dumt at det er så dyrt.

Skrevet

Du kan kjøpe spill brukt på GameStop. Hvis du ikke liker dem, kan du returnere dem innen 14 dager og få pengene igjen. :)

Skrevet

Hmm jeg har selv PS3 og har ikke hørt om så fryktelig mange av disse spillene det nevnes her. Jeg selv kjøpte PS3 for å spille GT5, og det anbefales om man er ørlite over snittet interessert i bil...

Skrevet

Hmm jeg har selv PS3 og har ikke hørt om så fryktelig mange av disse spillene det nevnes her. Jeg selv kjøpte PS3 for å spille GT5, og det anbefales om man er ørlite over snittet interessert i bil...

Er ikke så interessert i bil, egentlig.

Skrevet

Typisk, PS'n kom i dag, men jeg har ikke mulighet til å hente den før på mandagen. Må vente to hele dager til før den er på plass. :/ Kjipt.

Skrevet

Det er to spill jeg har veldig lyst på. Dead Space og Heavy Rain.

Men er litt skeptisk til Dead Space, har hørt at det er skikkelig skummelt og sånt.

Skrevet

Du kan kjøpe spill brukt på GameStop. Hvis du ikke liker dem, kan du returnere dem innen 14 dager og få pengene igjen. :)

Det er feil. Det er 10 dagers returrett på brukte spill hvis det er noe galt med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...