Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre med brudekjolen deres etter bryllupet?

Selge? Henge den i skapet?

Mine tanker går mot å farge og modifisere litt (fjerne slepet), så jeg kan bruke den igjen som en skikkelig finkjole. Jeg vil beholde den, men synes det blir kjedelig å bare ha den hengende i skapet og samle støv senere...

Videoannonse
Annonse
Gjest minsin373
Skrevet

Kan gjøre sånn som i amerikanske filmer; datteren/barnebarnet ditt bruker din kjole i sitt eget bryllup :fnise:

Om min mor fremdeles hadde sin kjole (og at den var brukenes/mulig å fikse og forandre litt på) tror jeg at jeg kanskje hadde brukt den. Kan være en fin tradisjon!

Jeg vil i alle fall beholde min! Å selge er ikke en mulighet!

Skrevet

Vet ikke. Min mor sydde om sin og gjorde den om til dåpskjole til meg. Hva jeg kommer til å gjøre blir nok vanskelig. Den kostet meg 1000 kr, så jeg tror ikke jeg vil tjene så voldsomt ved å selge den heller. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Henge den i skapet og se om jeg kanskje syr den om på ett eller annet tidspunkt.

Skrevet

så herlig wonders! den videoen var kjempe romantisk :rodmer:

hadde vert litt kult å ta et skikkelig stilig ''trash-the-weddingdress-bilde'' forstørre det å henge det på veggen! :lur: det kanskje det er det jeg skal gjøre, vil ikke selge den..hihi.. :jepp:

Skrevet

forstår man ikke har hjerte til å selge den, og trangen til å eie, ikke leie.

Men så kjolen til venninden min i sakapet, henge i en nydelig plast-oppbevaring, syntes det var leit at den skulle være der inne...

Den blir jo bare hengende der...

• Liker 4
Skrevet

forstår man ikke har hjerte til å selge den, og trangen til å eie, ikke leie.

Men så kjolen til venninden min i sakapet, henge i en nydelig plast-oppbevaring, syntes det var leit at den skulle være der inne...

Den blir jo bare hengende der...

det er så romantisk og vakkert! <3 nydelige bilder!

Skrevet

Det er bare å klikke på pluss-tegnet i innlegget minn asså :legrine:

• Liker 5
Skrevet

Kommer Ikke til å selge den etter bryllupet nei, tror ikke jeg klarer det:)

Skrevet (endret)

Det er bare å klikke på pluss-tegnet i innlegget minn asså :legrine:

Da har jeg gjort deg fire plusser "rikere" :fnise:

Likte brudekjole-ideen din godt!

Endret av Gyngehest
  • Liker 1
Skrevet

se der ja, neier og bukker. Sorry ts, at vi sporer av her...

Skrevet

Min er godt pakket inn og ligger i boden, faktisk. Betalte veldig lite for den, så det å selge den ville ikke vært så mye vits, og jeg liker tanken på å ha den og kunne ta den fram og mimre litt. :)

Skrevet

Jeg hadde planer om å selge, men jeg merker at jeg ikke vil. så den henger i kjoleposen sin.

Nyrenset og fin! :sjenert:

Elsker å se på den innimellom, og drømme meg tilbake til den fantastiske dagen vår :rodmer:

Litt trist at den bare henger der, men er redd jeg kommer til å angre dersom jeg selger den. Pluss at man sjelden får så mye for en brukt kjole. Må gjerne ned i under halv pris, og da er det ikke verdt det!

Skrevet

Elsker å se på den innimellom, og drømme meg tilbake til den fantastiske dagen vår :rodmer:

Litt trist at den bare henger der, men er redd jeg kommer til å angre dersom jeg selger den. Pluss at man sjelden får så mye for en brukt kjole. Må gjerne ned i under halv pris, og da er det ikke verdt det!

Jeg vet, det er derfor jeg ønsker å få gjort noe med den, så den kan brukes til annet OG minne meg om dagen vår :)

Min blir ihvertfll ikke solgt!!

Skrevet

Jeg må rett og slett abonnere på denne, sånn at jeg aldrialdri glemmer den fantastiske idéen som Wonders ga meg. TAKK!!

Skrevet

Jeg gifta meg i en hvit Elloskjole til den nette sum av 450 kr. Ikke noe å selge videre. Men den har gjenbrukspotensiale som en finere sommerkjole.

Skrevet

Jeg har funnet en fantastisk fin og enkel kjole som jeg skal få lagt opp og bruke som en penkjole i etterkant :) så kan jeg gå rundt i min fantastiske brudekjole mange mange ganger.. bare i en litt annen variant :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...