Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2002 #1 Skrevet 9. mai 2002 Jeg er nyssjerrig på hvilke produkter du bruker når det gjelder eyeliner, øyenskygge, maskara, foundation, rouge, dagkrem osv osv. Eks: Eyeliner- loreal
Mrs. B Skrevet 9. mai 2002 #2 Skrevet 9. mai 2002 Artig tema. mascara: Kanebo 38C øyenbryn: Kanebo eyebrow pencil øyeskygge: Design For You (H&M) leppestift: Maybelline Hydra Stay & Maybelline Watershine Diamonds lipliner: Maybelline rouge: Dare To Blush (H&M) parfyme: White Musk (Body Shop) renseprodukter: Nivea _________________ 08juni021212[ Dette Innlegg er endret av: 08juni02 den 2002-05-13 14:08 ]
ElleVille Skrevet 9. mai 2002 #3 Skrevet 9. mai 2002 Eyeliner, mascara: Clarins Øyenskygge: Chanel Lebestift & lipliner: Chanel (ikke bra) Pudder: Clarins Parfyme: Salvador Dalí og Sotto Voce Hudprodukter (rens + peeling etc.): Clarins Bodylotion: Biotherm12
elle Skrevet 9. mai 2002 #4 Skrevet 9. mai 2002 Hudpleie produkter fra Dior, og shiseido. Foundation: Biotherm (anbefales!!)eller Shiseido Consealer: Lancome Øyebrynsskygge: Shiseido ( den sitter hele dagen) Øyeskygge: dior Kayal: dior Mascara: clarins eller lancome Leppestift og lipliner: Dior Rouge: Dior Parfyme: Nina riccis Premier jour eller Jadore fra dior. 12
Katrine Skrevet 9. mai 2002 #5 Skrevet 9. mai 2002 Estee Lauder: pudder, rouge, Day Matte krem, mascara, eyeliner og oyenbyns-penn. Revlon: Oyenskygge. Benefit: Jeg bruker ogsa en "tint" som er en rod farge man tar pa en pensel som gir en litt rodlig, frisk farge i kindene. Dette er fra Benefit, og de har ogsa et annet produkt som man smorer inn pa kinnbenene og pa nesen og det gir ansiktet en glod/shimmer. Veldig bra! Parfyme er det Lancome's Green tea og Issey Miakey.
lucy Skrevet 9. mai 2002 #6 Skrevet 9. mai 2002 Eyeliner: Cliniqe Øyenskygge: Cliniqe Maskara: Cliniqe Foundation: liker ikke det så godt, men på fest bruker jeg det: Max Factor Rouge: Cliniqe Dagkrem: Elisabeth Arden, Visible diffrence Ble visst mye Cliniqe det....
Gjest Silje Skrevet 9. mai 2002 #7 Skrevet 9. mai 2002 eyeliner/kayal - dior øyenskygge - dior mascara - lancome foundation - dior rouge - dior dagkrem og andre hudprodukter - dior leppestift - dior lippliner - dior (rouge - shiseido) Vel.. hehe.. er veldig glad i Dior da 12
Gjest Lea Skrevet 9. mai 2002 #8 Skrevet 9. mai 2002 Jeg bruker bare billigmerker jeg! Stort sett l'oreal, max factor, H&M og sånt. Kan ikke fatte hvorfor folk gidder å sløse bort 3-400 kroner på en mascara. Av hudpleie bruker jeg også rimelige merker da jeg ikke har problemhud..
ElleVille Skrevet 9. mai 2002 #9 Skrevet 9. mai 2002 Lea: det er stor forskjell på en øyenskygge fra et billigmerke, og den jeg bruker fra Chanel. Jeg var jo greit fornøyd før jeg brukte den nye, men nå kan jeg ikke tenke meg å gå tilbake til den gamle.12
Lula Skrevet 10. mai 2002 #10 Skrevet 10. mai 2002 hm....skal vi se: Mascara: Kanebo 38* Eyeliner: Lancome Pudder: Kanebo Rouge: YSL Øyenskygge: Estee Lauder Concealer: Christian Dior og Clarins Foundation: Bruker jeg aldri Renseprodukert fra Biotherm, og bodylotion fra L´Oreal12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. mai 2002 #11 Skrevet 10. mai 2002 Mascara: Lancome Øyeskygge: Art Deco & Chanel Foundation: Yves Saint Laurent Pudder: Yves Saint Laurent Leppestift: Maybelline, Chanel og Kanebo Renseprodukter: Dermalogica Hårpleie: Redken og TIGI Kroppspleie: Loreal, Biotherm og Dermalogica Parfyme: Jeg elsker parfymer og har massevis men en favoritt akkurat nå er Burberry Weekend fra Burberry og Feminine fra Dolce & Gabbana Jeg vet jeg bruker endel penger på alt dette men jeg vil ha meg frabedt og bli kalt for overfladisk av de som kun bruker billigmerker. Jeg har en representativ jobb og må se godt ut når jeg er på arbeid. Tilslutt en meldig til alle dere som skriver at dere ikke skjønner at noen gidder å bruker 3-400 kroner på ett produkt. Enten kan dere tie still og holde misunnelsen for dere selv, eller så kan dere prøve noen av de gode merkene selv før dere uttaler dere. Ha en fortsatt fortreffelig dag mine damer. Milla12
elle Skrevet 10. mai 2002 #12 Skrevet 10. mai 2002 Jeg kan ikke være mer enig med deg Milla. Å selge parfymeri artikler er jobben min, og daglig blir jeg skjelt ut av kunder som syntes en krem til fire fem hundre er for dyr. At de syntes produktet er for dyrt det kan jeg godta og respektere. Men hvorfor må de da komme inn i min butikk som de ser er et parfymeri og sutre over prisen!? Ting koster på sånne steder og ingen kan komme å si at en krem fra Nivea og en krem fra Feks Decelor gir samme effekten. Sånn er det bare ikke! Dette var min lille utblåsing. 12
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. mai 2002 #13 Skrevet 10. mai 2002 Er det virkelig folk som skjeller deg ut for at noe er for dyrt. Åh så irriterte jeg blir på folk som ikke vet hva de snakker om når de er i parfymer og spør om ting. Unge kvinner som ikke har peiling på noe, det er så flaut og se på. Milla12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #14 Skrevet 10. mai 2002 Å gid a meg da, hvor lekre vi er, så god peiling vi har, ja i det hele tatt!!! VI ER BEST!!!!......Sprøy!!!!!!!!!!!!!!!!!
linny Skrevet 10. mai 2002 #15 Skrevet 10. mai 2002 pudder:h&m foundation:bruker ikkje det øyenskygge:maybelline leppestift:bruker ikkje så mye leppstift,bruker helst den nye fra blistex med fargen. mascara:maybelline eyeliner:divided,h&m. rouge:collection 2000.
ElleVille Skrevet 10. mai 2002 #16 Skrevet 10. mai 2002 Milla, det må da være en ærlig sak å spørre om man lurer på noe! Å klage på prisen er en helt annen ting, men vet jeg ikke så spør jeg, uten å være det minste flau over det. Skulle jeg visst alt hadde jeg utdannet meg innen hudpleie selv.12
Gjest gurimalla Skrevet 10. mai 2002 #17 Skrevet 10. mai 2002 He, he så sant så sant Amanda. Hvordan kan man lære noe om hudpleie og sminke hvis man ikke kan spørre i parfymeriene? Det å kjefte og smelle på grunn av prisen er vel noe helt annet. Tilbake til temaet... Nå er det jo vår og snart sommer, da liker jeg å bruke litt mindre sminke: Eyeliner og Mascara fra Lancome Øyeskygge fra Clinique Lebestift, Lipgloss fra Lancome og Clinique Hudpleieprodukter fra Biotherm. 12
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2002 #18 Skrevet 10. mai 2002 Elle: Siden du bruker biotherms foundation lurer jeg på hvilken du bruker? evt. nr?
elle Skrevet 10. mai 2002 #19 Skrevet 10. mai 2002 Hei, foundationen fra Biotherm heter: Aqua- teint fixe. Farge nr 10. den er helt super!12
Smiley Skrevet 10. mai 2002 #20 Skrevet 10. mai 2002 Jeg synes at alle skal få bruke akkurat hvilke merker de selv velger.... Selv bruker jeg; Hudpleie; Guerlan Pudder;Lancome Foundasion;Cliniqe Rouge;Lancome og Body Shop Eyeliner og Maskara; Helena Rubenstein Øyenskygger; Masse forskjellige billigmerker.(elsker å eksperimentere) Øyelokkrem fra ArtDeco, denne burde alle ha-får skyggen til å sitte pent hele dagen. Ingen skjolder!!!!!! Leppestift; En hel haug med merker. Mange billige og så noen fra Shiseido, Lamcome, Pierre Robert, og Helena Rubenstein. Parfymer; Mange - G, Noa, Hugo boss women, Jean Paul Gaultier... Tilpass make upen din etter lommeboken, så har du ingen bekymringer...12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå