Gå til innhold

Så herlig å sole seg naken, men litt få damer/jenter der da.

Anbefalte innlegg

Gjest Østlandsdame
Skrevet

Ble ivrig nakensoler mens jeg var i utlandet som au-pair.

Men litt lite med damer på strendene her i Norge.

Ca 70-80% menn. Og nesten ingen unge/middels-gamle (som jeg).

På tide å prøve det i år.

Dere angrer bare på at dere ikke gjorde det før.

Noen andre her med ideer til hvordan man ikke skal bli så "ensomme" på strendene i Norge.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk, ikke noe for meg. Det har ingenting med å være pysete å gjøre. Og hvorfor vil du absolutt ha flere jenter der?

• Liker 5
Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg må innrømme at det høres utrolig komfortabelt ut å sole seg naken. Mulig jeg drister meg til å prøve i sommer :)

Gjest Fikira
Skrevet (endret)

Hvis det bare er soling, og ikke det seksuelle aspektet, så burde det da være revnende likegyldig hva kjønnsfordelingen er.

Og hvis det er seksuelt, så er det vel ikke så rart...man har jo ikke lyst å bli stirret ned av kåte menn heller =D Kan dere heller få se på hverandre.

Endret av Fikira
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare er soling, og ikke det seksuelle aspektet, så burde det da være revnende likegyldig hva kjønnsfordelingen er.

Mye tyder vel på at det er det seksuelle aspektet, siden h*n velger å poste her.

• Liker 3
Skrevet

Er det ikke littegrann tidlig å sole seg naken på stranda? Har du lyst på streptokokker i halsen og lungebetennelse?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke litt upassende å sole seg naken på en offentlig strand?

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge du gjør det på privat grunn/nudiststrand: be my guest. Selv har jeg ikke lyst til å oppleve masse nakne personer på populære strender.

• Liker 4
Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Alle burde forsøke å svømme naken, var av og til på naken-huk og oppe ved tjernet ovenfor sognsvann og jeg må si at det var rett og slett utrolig deilig og avslappende.

Skjønner litt av hva TS mener; Om det er veldig mange menn, tenderer det til å bli litt "gay" feel og ensidig. Det er grunnen til at jeg etterhvert holdt meg til naken-huk og ikke Svartkulp ved Sognsvann.

- På huk føler jeg ikke at det er spesielt seksuelt (for min del), man kikker jo litt (men det gjør man jo på vanlige strender også). Faktisk har jeg inntrykk av at det er mye mer "sex" og sjekkemiljø på tekstilstrender enn nakenstrender.

Dessuten finner man folk i alle former, farger og størrelser på nakenhuk, har inntrykk av at tekstilhuk er for 18-22 åringer som skal vise kroppen, flørte og fyre opp en stinkende engangsgrill kl 15.

Endret av SnakeOil
Gjest Vestland-nudøse
Skrevet

Som flere her skriver tydelig, og noen antyder,

så er det da bare helt herlig å sole seg, og bade naken.

Det bør alle prøve. Bor på Vestlandet, og legger meg ikke ut i Guds frie natur.

Litt pinlig om naboen skulle komme. Eller noen småbarn. Eller.,,

Besøker derfor alltid naken-Huk, når jeg er i Oslo om sommeren.

Maspalomas når jeg er på Gran Canaria.

Var på Kalvøya i fjor sommer. Der var det fint.

Ser ut som gutta har oppdaget dette. Enig med trådstarter at det er litt få jenter/damer ute å går. Litt rart, siden det er mye jevnere kjønnsfordeling i utlandet.

Oppfordrer bare: PRØV.

Gjest nutcracker
Skrevet

Det er deilig å bade naken bare en ikke stuper fra 2meteren

Skrevet

Var veldig interessert i å prøve dette da jeg var yngre (mest på grunn av se-på-og-bli-sett-faktoren mistenker jeg) men måtte slå det fra meg da jeg ikke kan fordra å bevege meg rundt uten en god og støttende BH. Den sitter på fra jeg står opp til jeg legger meg (med unntak av en kjapp dusj) og jeg skulle ønske jeg kunne sove med en også, men det liker ikke huden min..

• 3 måneder senere...
Skrevet

Ble ivrig nakensoler mens jeg var i utlandet som au-pair.

Men litt lite med damer på strendene her i Norge.

Ca 70-80% menn. Og nesten ingen unge/middels-gamle (som jeg).

På tide å prøve det i år.

Dere angrer bare på at dere ikke gjorde det før.

Noen andre her med ideer til hvordan man ikke skal bli så "ensomme" på strendene i Norge.

Skrevet

hei østlands dame,bli med meg da,jeg er en mann 28,veit om mange steder

Skrevet

Jeg er ikke så interessert i å bli solbrent på mine intime steder, og dropper derfor nakensolingen.

• 2 uker senere...
Gjest 30-babe?
Skrevet

Mange kjekke menn på nakenstrander.

Og så kan man se varene før man kjøper.

Får alltid litt oppmerksomhet, som halv-ung dame, selv om jeg ikke er babe.

Fant råeste fuckfrienden min på Huk for noen år siden.

Leste her på KG im en dame som sjekket opp typer med store der,

og tenkte kanskje skulle jeg stikke utom en tur.

Siden har jeg blitt giret. Nå må f... sommerværet komme.

Skrevet

Har overhode ikke noe behov for å vise meg til alle og hvermann. Ikke syntes jeg det er så "behagelig" å ligge naken på en strand med masse gammle menn heller.

• Liker 1
Skrevet

De gangene jeg har vært på nakenstranda her, så har det vært mange unge der. Nå nakensoler/bader jeg aldri selv, men tror ikke jeg ville hatt noe problem med det på den stranda jeg har vært på, etterhvert merker man jo ikke at de er nakne en gang...

Skal si jeg fikk litt sjokk første gangen jeg skulle dit, da hoppet en eldre mann på trampolina... :fnise:

Skrevet (endret)

Hvis det bare er soling, og ikke det seksuelle aspektet, så burde det da være revnende likegyldig hva kjønnsfordelingen er

Støttes. Hvorfor i huleste skal dere ha jevn kjønnsfordeling?

Har selv solt meg naken på nudiststrand, men følte absolutt en "seksuelt ladet stemning" der. For å si det rett ut, er jeg noe bedre utstyrt "der nede" enn gjennomsnittet (flaut å si, men sant) og følte meg beglodd, så jeg droppa slike steder. Kan sole meg naken alene heller hvis jeg føler shortsen blir en plage :)

Endret av Henkie
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...