Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til jente

Anbefalte innlegg

Gjest Martine
Skrevet

jeg trenger noen tips til konfirmasjonsgave til en jente. Hun er en av mine beste venninner. Jeg har ikke lyst til å gi henne penger, men jeg har lyst til at hun skal få noe mer personlig.

pris rundt 400-500kr! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toalettmappe med navn på koster rundt 300 kroner.

Jeg har kun en gave igjen fra min konfirmasjon for *hosthost* år siden, og det er en liten koffert som naboene hadde spleiset på.

Skrevet

Smykker? Viss ho er typen til å gå med det, er det ein veldig fin gåve som varar i mange år.

Gjest Katrine
Skrevet

Lag ett personlig album med bilder av dere og minner dere har sammen! Jeg fikk ett album av søstern min til konfirmasjonen min, og det er den beste gaven jeg fikk :jepp:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ikke smykker, ho kommer til å få tonnevis med det. men noe personlig som et fotoalbum eller toalettmappe er jo koselig.

Skrevet (endret)

Hvorfor poster du anonymt? Syns det er litt feigt å ikke tørre å stå frem når man kommer med slike påstander!

Toalettmappe? :klo: Hvem gir en toalettmappe til konfirmasjonen?

Jeg fikk en drøss med smykker, armbånd etc til min konfirmasjon. Noen er i daglig bruk, andre ligger fint i boksen sin...

Men de gavene jeg husker best i dag, var en ramme i sølv, som fortsatt står i stua, et smykkeskrin med navnet mitt på, et fotoalbum og en siste ting jeg ikke kommer på nå (:kjefte:).

Endret av kaprifolen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...