mirrmurr Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Kan noen anbefale dette? Trenger primært en til kroppen og helst en som er lys i fargen... Smører meg heller to ganger en en gang og blir mørk, om dere skjønner! Om den i tilegg er mild er det bare fint!!
MilliVanilli Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Den fra Dove er kjempegod. Den har vel to eller tre nyanser, men selv den "mørke" gir minimal effekt hos meg dessverre, men dette er fordi jeg ikke er likblek fra før av. Den gir masse fuktighet, tørker fort inn og lukter faktisk helt fantastisk - i motsetning til andre selvbruningskremer som lukter både stramt og ekkelt. Billig er den også!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Har prøvd både Comodynes, Garnier, NaturalTan, og Loreal sine selvbruningskremer og sprayer og jeg er litt under middels fornøyd med de. Anbefaler de ikke. Den jeg anbefaler er ST.Tropez sin selvbruningskrem. Den inneholder ingen parabener, den har en veldig mild lukt og ikke den typisk sterke "selvbruningslukten". Fargen er utrolig fin og naturlig, ikke et eneste hint oransje-skjær i fargen. Den finnes å få kjøpt til kropp og ansikt separat. Jeg bruker den som man blir gradvis brun av. Fåes kjøpt på Vita, blant annet. Anbefales på det sterkeste.
mirrmurr Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2011 Takker! Har nå fått høre av en kollega at det er to typer bruning.. En som er liksom fuktighets krem som man gradvis blir brun av, og en ren bruning som man er brun etter 1. påføring.... Hvilken er den til st tropez?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 St. Tropez har flere varianter. Noen blir en brun av med en gang, andre over lenger tid.
*BamBi* Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Jeg bruker en som jeg kjøper på apotek 1, kan fåes på andre apotek også vil eg tru, Cosmica serien, kjent for solkrem. Heter "Brun uten sol". gir fukt samtidigt =) den blir jeg vertfall ikke unaturlig brun av og er til å anbefale =)
MissStrøken Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 Jeg har prøvd ALT av selvbruning, fra det som selger på H&M, Vita, apotek, Fake Bake, St.Tropez, osv.. Var like før jeg ga opp letingen, men så kom jeg over Xen-Tan på feelunique. Helt fantastiske produkter! For det første, så får du en fin brunfarge, ikke oransje, og for det andre så lukter du ikke gammel solariumsvette etterpå Enkelte av de lukter til og med veldig godt! Jeg bruker de mørkeste variantene, men det er fordi jeg er fra middelhavsområdet, og det skal litt til før jeg ser solbrun ut. http://www.feelunique.com/brands/xen-tan/graduallight-tanning- Klikker du deg inn på linken så kommer du til gradual/light tanning, typisk sånn du smører på deg daglig som en fuktigshetskrem, og så bygger du opp fargen til du er fornøyd. Synes du de blir for lys, så kan du klikke deg inn på medium tanning i menyen til venstre, og prøve en av dem - de er mer typisk selvbruning. Lykke til! =)
mawia Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Jeg trenger ikke selvbruningskrem selv , men har hørt at denne er veldig bra. Kanskje dere og vil like den http://mademoiselledianne.com/selvbrunings-krem
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Jeg trenger ikke selvbruningskrem selv , men har hørt at denne er veldig bra. Kanskje dere og vil like den http://mademoiselledianne.com/selvbrunings-krem Du har hørt produktet fra et merke du selger og reklamerer for skal være bra? Okey. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå