AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Nå har jeg ikke vært singel lenge, men uansett hvem jeg møter så virker det som om de bare er ute etter ons. Og jeg er overhodet ikke ute etter bare det. Jeg lurer på hvor man treffer en kjekk, hyggelig kar, som ser etter mer enn bare en natt. En som og kan se forbi det ytre og se hva som er på innsiden. Nå mener jeg selv at jeg er ganske søt. Jeg skal ikke stå her og si at jeg er verdens peneste eller noe, for det er jeg langt i fra, men jeg har ett søtt/pent ansikt, kroppen er vel helt ok, kanskje det noen vil kalle "smålubben", altså ett par kilo for mye i forhold til normalvekt ut i fra kroppsbygningen min. De fleste syns jeg har ett fint utseende, men når det da dukker opp en modellfin jente, som er dum som ett brød, så velger de selvsagt henne framfor meg, siden jeg ikke har modellkropp. Men jeg har alltid trodd at en gutt/mann vil finne en jente som har bra indre kvaliteter, for det er jo det indre sammen med det ytre som teller vel? Uansett jeg har mange bra indre kvaliteter, som jeg er alltid snill,omsorgsfull,lojal, en god venn, lytter, sikkert dårlig humor(men det er kan være sjamerende i seg selv :-p), jeg stiller alltid opp uansett, jeg er alltid ærlig. Poenget mitt var med alt dette, hvor finner man en mann/gutt fra bergen som ikke bare ser etter det ytre og bare ons. Men faktisk er ute etter ett forhold som kan vare, og er ute etter en jente med vett i hodet? Finne det noen her? :-p Eller har dere noen råd til meg om hvordan jeg kan treffe en skikkelig mann?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 Foretrekker helt klart brainy, lubne og søte jenter fremfor modellpene jenter med treskaller. Faktisk er de førstnevnte jentene førstevalget mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Men hvorfor er det sånn at det ikke vises når man treffer gutter/menn på byen, fester, eller hvor som helst? De tar alltid med seg modelljenten, og invisterer all sin tid og oppmerksomhet på dem.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Men hvorfor er det sånn at det ikke vises når man treffer gutter/menn på byen, fester, eller hvor som helst? De tar alltid med seg modelljenten, og invisterer all sin tid og oppmerksomhet på dem. Kanskje problemet ligger hos deg? Kan hende du bare ser etter hunks selv, som da gjerne har en modellbabe på armen? Du er så opphengt i disse kjekkasene at du ikke ser de mer gjennomsnittlige gutta (som er slik som deg), og får dermed ikke med deg at disse gjerne kommer i følge med helt vanlige, søte jenter. Bare en teori, ikke sikkert at det stemmer på deg da. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Kanskje problemet ligger hos deg? Kan hende du bare ser etter hunks selv, som da gjerne har en modellbabe på armen? Du er så opphengt i disse kjekkasene at du ikke ser de mer gjennomsnittlige gutta (som er slik som deg), og får dermed ikke med deg at disse gjerne kommer i følge med helt vanlige, søte jenter. Bare en teori, ikke sikkert at det stemmer på deg da. Godt mulig at problemet ligger hos meg... Men jeg ser ikke etter hunks, jeg er ikke så fokusert på utseendet til det motsatte kjønn, selvsagt må gutten se noe lunde bra ut i forhold til hva jeg tiltrekkes, men jeg tviler sterkt på at de guttene jeg faller for, ser etter blir kalt hunks. hehe...
Gjest made4u Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Din beskrivelse av deg selv er ikke så langt unna min største forelsekelse noensinne, i alle fall så langt. I alle fall hadde hun noen kilo for mye, men du verden hun var søt og ikke minst likte jeg den hun var. Men gikk ikke som jeg håpet på den gang, og nå har vi ikke hatt kontakt på aldri så mange år og vil nok aldri ha det igjen heller. Ei heller ingen savn, da jeg er glad jeg kom over henne. Men det jeg ville si, er at det nok er håp for deg og du vil en gang finne gutten din. Er jeg overbevist om.
Bankai L Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Nå har jeg ikke vært singel lenge, men uansett hvem jeg møter så virker det som om de bare er ute etter ons. Og jeg er overhodet ikke ute etter bare det. Jeg lurer på hvor man treffer en kjekk, hyggelig kar, som ser etter mer enn bare en natt. En som og kan se forbi det ytre og se hva som er på innsiden. Nå mener jeg selv at jeg er ganske søt. Jeg skal ikke stå her og si at jeg er verdens peneste eller noe, for det er jeg langt i fra, men jeg har ett søtt/pent ansikt, kroppen er vel helt ok, kanskje det noen vil kalle "smålubben", altså ett par kilo for mye i forhold til normalvekt ut i fra kroppsbygningen min. De fleste syns jeg har ett fint utseende, men når det da dukker opp en modellfin jente, som er dum som ett brød, så velger de selvsagt henne framfor meg, siden jeg ikke har modellkropp. Men jeg har alltid trodd at en gutt/mann vil finne en jente som har bra indre kvaliteter, for det er jo det indre sammen med det ytre som teller vel? Uansett jeg har mange bra indre kvaliteter, som jeg er alltid snill,omsorgsfull,lojal, en god venn, lytter, sikkert dårlig humor(men det er kan være sjamerende i seg selv :-p), jeg stiller alltid opp uansett, jeg er alltid ærlig. Poenget mitt var med alt dette, hvor finner man en mann/gutt fra bergen som ikke bare ser etter det ytre og bare ons. Men faktisk er ute etter ett forhold som kan vare, og er ute etter en jente med vett i hodet? Finne det noen her? :-p Eller har dere noen råd til meg om hvordan jeg kan treffe en skikkelig mann? Foreslår du tar opp en interresse du har hvor du kommer naturlig i kontakt med menn. Ikkje en aktivitet hvor dere er isolert.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har en kompis med samme problem, jeg prøver å pimpe ham bort til en del kvinner jeg treffer på min vei, men har aldri lykkes.... Jeg tror han er litt for snill og forsiktig?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Snill og forsiktig er nok en grunn for at det kanskje ikke går for han. Snillhet er positivt på mange måter, men noen ganger kan det være din verste fiende og... Jeg er altfor snill, jeg er dumsnill av og til.... Jeg vil bare ha en normal gutt, som ser etter mer enn ett utseende :-p
Neket Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Finnes det ikke sånn spleisefunksjon her inne? (meg med snille kompisen igjen her) Med snill og forsiktig mener jeg at gjør ikke det som mange ganger kan funke, nemlig fysiske tilnærmelser. Han virker så forbasket høflig og tenker og diskuterer gjerne litt mye, istedetfor å handle? Han bruker så lang tid at han nok faller inn i "kompiskategorien" til de jentene han liker. Andre igjen treffer damer på byen, og prøver på et tidspunkt å stikke tungen ned i halsen på dem iløpet av kvelden, og får enten en avvisning eller et telefonnummer-han snakker med dem hele kvelden, utveksler nummer, også skjer det ikke noe mer...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 Han kompisen din høres jo ut som en real kar :-) Han ville jeg likt å møte :-) Mitt problem er vel det samme, jeg går veldig godt overens med gutter, så jeg blir liksom bare en av "kompisene" i gjengen... Jeg blir ikke sett på lengre som en jente som de kan bli sammmen med, jeg er bare en av "gutta". Og når jeg er på byen og treffer gutter så blir det bare masse prating, og jeg er vel for feig til å ta iniativ til å gjøre noe mer, fordi jeg vil ikke bare ha ons. men men...
Raven Emerald Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Kommer an på alderen, men... Jeg har en bror... Lol.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Min er 36, men han er nok yngre mentalt...
Raven Emerald Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Alderen 23-28 søkes :-p hehe Har en lillebror på snart 23. Type vanvittig tålmodig. Og snill, og hjelpsom. Hvordan han er som kjæreste-emne, kan jeg riktignok ikke svare på. =P Han er en super lillebror, da. =)
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2011 #16 Skrevet 29. mars 2011 Har en lillebror på snart 23. Type vanvittig tålmodig. Og snill, og hjelpsom. Hvordan han er som kjæreste-emne, kan jeg riktignok ikke svare på. =P Han er en super lillebror, da. =) Hehe :-) tålmodighet, snillhet og hjelpsom er hvertfall kvaliteter som er bra i en kjæreste :-)
Raven Emerald Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Jepp. =D Er veldig stolt av ham. Noen som vil ha ham? =P
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #20 Skrevet 31. mars 2011 Jepp. =D Er veldig stolt av ham. Noen som vil ha ham? =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå