Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 19 år, snart ferdig med mitt aller siste år på vgs og skal da flytte til hjembyen min igjen, Moss. Samboern min og jeg søker da etter en leilighet med mer enn 55 kvm og maks 8000 kr i mnd. (helst inkl. strøm i prisen, men går også uten!)

Vi har en liten hund, som da ikke krever så mye plass. Vi er rolie og sportye. Aldri røyket og kommer nok aldri til å gjøre det heller. Om det blir fest, drar vi ut, så blir som regel aldri noe fest i leiligheten vår. Blant annet fordi vi har hund og er redde for at noe skal bli ødelagt eller stjelt... hehe. Uansett, søker steder som i Moss, Jeløya... Slalombakken, Alby... og også Råde, Rygge og muligens Våler!

Lys leilighet og ca. nyopppusset leilighet (men må ikke være sånn KJEMPE nyopppussa, men at det står greit og ser bra ut!)

Et bonus hvis det er med terrasse/veranda, egen hage og garasjeplass! Gjerne to soverom, men går helt fint med ett også. Ja... bare skriver opp noen spesielle ønsker jeg, men hvis du/dere har noen eller vet om noe så gi gjerne beskjed! :D Og ja, jeg er stadig oppdatert på finn.no også, men kanskje jeg gjør et kupp ved å søke selv også? (Koster penger å søke på finn.no så prøver her istedet!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...