bluebird Skrevet 31. oktober 2003 #1 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan få kokeplatene svarte igjen? Finnes det noe jeg kan smøre på? Så en "kokeplaterenser" i en postordrekatalog: En stift som man gnir på kokeplaten når den er varm, men jeg er litt skeptisk til postordregreier. Håper på geniale svar. Jeg har forresten sett etter i dagligvarebutikk, men fant bare rensegreier for komfyrer med keramisk topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 31. oktober 2003 #2 Del Skrevet 31. oktober 2003 ...er det ting som har brent seg fast, mener du...? Min bestemor viste meg noe veeeldig smart engang; Jeg hadde en hvit komfyr, som ikke så heeelt ny ut lenger. Hun tok en sukkerbit og skrubbet med den. Fastbrente flekker forsvant!! (Sukkerbiten skal ikke fuktes) Prøv det, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 1. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 1. november 2003 Takk for tips. Skal teste det ut. Men..det er ikke ting som har brent seg fast jeg egentlig tenkte på. Det jeg mener er de svarte kokeplatene. Dvs de har en gang vært svarte, men nå er de mer rustrøde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 2. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 2. november 2003 Har alle dere andre perfekte kullsvarte kokeplater da? Hjelp! (Dere som har keramisk topp eller gasskomfyr kan se bort fra denne henvendelsen.) måtte rette en skriveleif... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. november 2003 #5 Del Skrevet 3. november 2003 Har keramisk topp;) Husker fra heimkunnskapstimene at vi brukte stålull på kokeplatene... Men hvor lurt dette er, er en annen sak;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 3. november 2003 #6 Del Skrevet 3. november 2003 På sånne nye fancye ovner med keramisk topp må dere ikke bruke sukker! Etser vist.. Men til spørsmålet.. Ehh..aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. november 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2003 Ah.. Stålull skal herved testes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå