Gå til innhold

Psoriasis PPP hender /føtter

Gjest Loira

Anbefalte innlegg

Gjest Loira

Hei.. Ønsker kontakt med Noen som har PPP.. Altså psoriasis under føtter og i håndflatene?! Jeg ble kvitt det ved en utrolig enkel liten sak, kanskje jeg kan hjelpe noen andre med samme problem?

E-postadresse fjernet. Jeg minner også om at kjøp og salg ikke er tillatt på Kvinneguiden. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rannveig

Jeg har vært plaget av pustuløs psoriasis under føttene i flere år. Har prøvd mye forskjellig. Blir bare verre og verre. Er veldig takknemlig for tips.

mvh.

R.I.N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Jeg har vært plaget av pustuløs psoriasis under føttene i flere år. Har prøvd mye forskjellig. Blir bare verre og verre. Er veldig takknemlig for tips.

mvh.

R.I.N

Jeg har pustuløs i hender og under føtter. Periodevis veldig ille. Mitt råd er: Ikke bruk tette sko,og sokker med kunststoff. bruk hansker når du vasker. Bruker en meget effektiv salve som jeg får på resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lysbehandling på sykehus/hos hudlege og Locobase LPL. Lysbehandlingen måtte jeg ta hver dag i en periode, men da gikk psoriasisen nesten helt tilbake og har holdt seg rolig siden. Det er flere år siden nå, og nå holder det å bruke LPL forebyggende etter dusj. Jeg husker godt hvordan det var med store blødende sår under føttene, håper du finner noe som virker for deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...