Gå til innhold

Jeg blir så lei meg....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Indianlady

Jeg synes det er kjipt at politiet sier st det er barn som gjør dette.

Hvor er foreldrrene til kattemishandlerne ?

Katter er vel ikke verd noen ting i enkelte menneskers øyne,jeg blir så sint at jeg vil sprekke i flint.De ungene skulle hatt en real ordentlig gammeldags juling med ris på rumpa med saltet bjørkeris. :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Det er grusomt, men å si at det er barn som har gjort det blir for drøyt.

Uansett hvem som har gjort det bør de få en velfortjent straff. :evil:

Hva enkelte mennesker kan finne på å gjøre med forsvarsløse dyr er for meg en stor gåte :evil: blir så eitrande forbanna på slikt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så utrolig forbannet og lei meg! :cry::cry:

Hvis dette er barns verk, lurer jeg på hvor de har fått oppdragelsen sin. Hadde noen gjort det med mine katter, tror jeg at jeg hadde gjort noe veldig ulovlig... :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjøre? Vi må være sammen med våre barn og gi dem en god ballast videre i livet.... Det er en grunn til at barn gjør slike syke ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gjør slikt, enten det er barn, ungdom eller voksne, må jo ha psykiske problemer! Ingen mennesker med et friskt sonn ville klart i mishandle noelevende på den måten. Bare tenk på hylingen fra katten! Høre det, også likevel fortsette?

Jeg skjønner ikke at det er mulig. Blir skikkelig opprørt og sinna, og ikke minst lei meg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som står bak vet vi ikke. Er det barn eller ungdommer er det viktig at vi er ute å formidler gode verdier og holdninger ovenfor våre dyr. Respekt er et nøkkelbegrep. Jeg tror det er kjempevikig at vi SETTER INN KONSEKVENSER mot dem som har gjort dette....der, nå fikk jeg munn og mele tilbake :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsekvenser og konsekvenser.. de trenger vel først og fremst hjelp...

Hjelp? Tenker du krisehjelp? Hvilken hjelp skal man gi til dem hvis dette er rampestreker? Jeg har tro på formidling av gode holdninger og verdier, men når jeg sier konsekvenser, så tenker jeg konsekvens, JA. Ikke alle barn og unge som driver med slike ting, havner på skråplanet, vi må ikke klientgjøre barn og unge for den minste ting. Jeg mener at her må foreldre inn på banen sterkere og stå for god formidling av verdier og holdninger og VEILEDING i forhold til hva som er rett og galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Er så enig med Fisk og Arketypen. De som har gjort dette er utrolig skakkjørt i hodet sitt og trenger hjelp. (Tror få barn er født onde, for å si det slik). Enten det, eller så er de som har gjort dette ufattelig underutviklet mentalt og empatisk sett. (Normalt utrustede 5-åringer vet godt at dette gjør vondt...)

Syns så synd på dyr (og barn) som utsettes for misshandling :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste den artikkelen tidligere i dag. Blir kvalm av det :( Får så utrolig vondt av dyrene, når noen påfører forsvarsløse dyr smerte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi erpå nett Embla... dette er ikek rempestreker, det er noe langt mer enn det som normaltfungerende barn kan være i stand til.

Vi skal ikek klientgjør enoen, men detter jo passe sykt da.... Og har man mangler, så trenger man hjelp på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikek klientgjør enoen, men detter jo passe sykt da.... Og har man mangler, så trenger man hjelp på en eller annen måte.

Ja, har man mangler trenger man hjelp. Men hva slags mangler? Mangler kan være så mangt og det blir et definisjonsspørsmål. Man kan mangle dem empatiske delen. Den får man utviklet i familien...f.eks. Så her trengs det nærmere undersøkelser før man begynner å "behandle" og diagnosere mennesker. Nå gjenstår det å se hva de gjør med denne saken. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir helt kvalm når jeg leser sånn. Hvis barn kan gjøre dette, så er jeg redd for hva de kan finne på når de blir eldre.

Dette er SÅÅÅ sykt...! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
...så er jeg redd for hva de kan finne på når de blir eldre.

Det tenker jeg og.. Det er veldig ofte en sammenheng/mønster her - samvittighetsløs og ond mot dyr som barn, kriminalitet og antisosial adferd som voksen. Samfunnet har alt å vinne på å sette igang hjelptiltak mot slike barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner bare ikke ord !!!!!! :o

De skulle hatt juling skulle de!!! :kjempesinna: De er ikke dummere enn at de VET de er slemme og påfører dyret smerte - likevel så velger de å gjøre det - de kunne valgt å la være - man skal stå til ansvar for sine valg !

Stakkars kattene !!!

og tenk på alle de andre skjulte tilfellene av mishandling av dyr som er rundt om ...

nei jeg er så sinna at jeg gjør klokt i å ikke si noe mer nå

nåde den som prøver å plage noen jeg er glad i ! (dyr fortsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...