AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Jeg skal ta toget til drammen fra oslo. har månedskort gjeldene i oslo fra før. kan jeg kjøpe billett på toget eller må den kjøpes før? og hva koster den? den billetten jeg kjøper til toget, kan jeg bruke den på buss innad i drammen?
Tussilago_2 Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 kjøp billett fra lysaker (siden du har oslokort) til drammen på automat først, det er billigst... Angående buss vet jeg ikke.
Gjest Delphina Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Du kan ikke bruke buss med billetten du kjøper på toget, du må kjøpe separate billetter for buss og tog, akkurat som man gjør om man kommer utenbys fra og inn til Oslo. Beste er som tussilago sier å reise til Lysaker og kjøpe billett på automat der (da det koster 15 eller 20 kr ekstra å kjøpe på toget). Pris kommer ann på om du er ungdom, student eller voksen. Endret 23. mars 2011 av Delphina
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 du kan fint kjøpe billett fra Lysaker til Drammen på f.eks. oslo s. Lønner seg å kjøpe på automat. buss innad i drammen koster 30 kr.
Bloodflowers Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Ja, hvis du reiser fra Oslo S, kjøp billett på automat. Velg da "fra stasjon" og Lysaker Det vil jeg tro er lettest koster 20 kr ekstra hvis du betaler på toget.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Billetten koster 95 kroner for voksen, og kan kjøpes på automat, NSB billettkontor eller hos konduktør ombord (+20 kroner ekstra).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå