Gjest Bond Skrevet 23. mars 2011 #21 Skrevet 23. mars 2011 Madammen er bare fornøyd med de hårene her og der. Hva er det med jenter og at de ELSKER å nappe hår / ta kviser? Det er som julaften, bursdag og 17. mai på en gang, om jeg lar henne få tilgang med pinsetten hennes. Samboeren har lurt det samme ufattelig mange ganger, men... det er bare moro det. Indre apekatt som kommer ut eller noe. Til TS - med mindre du starter å se ut som Chewbacca, tror jeg det meste går fint. Om det blir mye på ryggen kan du jo vurdere å ta det, men de færreste synes at litt hår her og der er fryktelig problematisk.
Gjest HunterLady Skrevet 23. mars 2011 #22 Skrevet 23. mars 2011 Jeg foretrekker litt hår, men ikke så veldig mye. Typen barberer brystkassa, noe han ikke trenger for min del, men tror det bare henger igjen pga strippekarrieren. Han er fin uten også, men det stikker jo så fælt når det vokser ut.
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #23 Skrevet 23. mars 2011 Jeg elsker kroppshår når det er på en jeg liker. Det er så deilig å stryke hende over en mage og brystkasse med hår på. Jeg har vert sammen med en som hadde i overkant masse hår på kroppen, men jeg synes det også var digg jeg
chikako Skrevet 23. mars 2011 #24 Skrevet 23. mars 2011 Kroppshår er det nydeligste i verden. Det kan ikke bli for mye!
Gjest caramiacaramella Skrevet 23. mars 2011 #25 Skrevet 23. mars 2011 Tror ikke du trenger å fjerne hår med mindre du er veldig hårete. Litt hår på brystkassa er bare sexy det, og samme med veiviser. Ryggen derimot! Der takler jeg ikke hår altså. Usj.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #26 Skrevet 23. mars 2011 Tror ikke du trenger å fjerne hår med mindre du er veldig hårete. Litt hår på brystkassa er bare sexy det, og samme med veiviser. Ryggen derimot! Der takler jeg ikke hår altså. Usj. Men altså, har du hår på kassa så har du sannsynligvis hår på ryggen også. Ikke matte selvsagt, men hårtuster her og der, samt skuldrene. Kommer ikke til med høvelen bakpå (ikke er det lurt heller), så hvordan få det bort? Spørre naboen? Kramer gjorde jo det med Seinfeld.
Gjest Lacus Skrevet 23. mars 2011 #27 Skrevet 23. mars 2011 Men altså, har du hår på kassa så har du sannsynligvis hår på ryggen også. Ikke matte selvsagt, men hårtuster her og der, samt skuldrene. Kommer ikke til med høvelen bakpå (ikke er det lurt heller), så hvordan få det bort? Spørre naboen? Kramer gjorde jo det med Seinfeld. Voksing?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #28 Skrevet 23. mars 2011 Voksing? Du mener jeg skal egle meg inn på Jan Thomas og få ham til å røske av meg pelsen? I think not. Men takk for forslaget.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #29 Skrevet 23. mars 2011 Er det vanlig at menn har hår på hele rompa?
Gjest Consensio Skrevet 23. mars 2011 #30 Skrevet 23. mars 2011 Er det vanlig at menn har hår på hele rompa? Like vanlig som at menn kommer i alle størrelser. Tror ikke det finnes noen forskningsrapporter på dette temaet Min mann har iallefall hår på hele rompa. Sexy rompe har han også
Gjest imli Skrevet 23. mars 2011 #32 Skrevet 23. mars 2011 Jo meir, jo betre, innafor rimelegheitas grenser, då Den perfekte mannen "hårmessig" for meg, har skjeggstubb, hår på brystet og magen (gjerne "vegvisar"), full behåring der nede. Litt hår på ryggen er heilt fint, sjølv om "midtskill på ryggen" blir litt for mykje av det gode. Eg tykkjer menn generelt kun bør fjerne (litt) ansiktshår og klippe håret. Han må i alle fall ikkje barbere leggane!
chikako Skrevet 23. mars 2011 #33 Skrevet 23. mars 2011 Fint med hår på ryggen og Og i ansiktet. Og på beina. Og på armene. Og på hodet. Det er fint med hår
Nessy Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #34 Skrevet 24. mars 2011 Ser ut som at det er ganske samstemt at det er OK med hår så får vel beholde det
Askael Skrevet 24. mars 2011 #35 Skrevet 24. mars 2011 Jeg lever godt med magehåret mitt, skuldrene derimot....
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #36 Skrevet 24. mars 2011 Brystkassehår er da vel helt legitimt om man følger dagens skjønnhetsidealer? Hår på legger og lår er også helt ok. Steder der jeg foretrekker litt vekstkontroll er dog skuldre, rygg og underliv. Rompa også, særlig om man har så mye rævhår at det ser ut som om man ikke har tørka seg skikkelig i rompesprekken.
Gjest Bond Skrevet 25. mars 2011 #37 Skrevet 25. mars 2011 Tråden ryddet for innlegg som handler om pedofili Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå