Nessy Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Er en mann og er hårete på magen og liten "veiviser" opp til brystet hvor det også begynner å bli mer hårete. Er dette for mye? Sommeren nærmer seg jo og har ikke lyst til å være kraftig utfor "normalen" når skjortene begynner å gå av på stranda så kom til å tenke på dette Hva liker dere av kroppshår på menn?
Gjest Consensio Skrevet 23. mars 2011 #2 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Iiiiiiik, barber det av!! Tenner ikke på størrelsen på kuken, mengden av hår, eller om mannen har muskler eller ikke. Jeg tenner på MANNEN! Endret 23. mars 2011 av Consensio 3
Gjest Katten. Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 En mann skal jo ha litt hår. Selv om jeg begynner å få angst for de hårstråene som begynner å bevege seg mot ryggen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Tenner ikke på størrelsen på kuken, mengden av hår, eller om mannen har muskler eller ikke. Jeg tenner på MANNEN! Helt enig!!
Nessy Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2011 (endret) Så jeg burde ikke barbere av håret på magen alså? Ser så, vet ikke hva jeg vil kalle det, lite "groomed" ut (ingen aning hva det blir på norsk). Vil ikke se ut som Bigfoot heller ;p Også enig med Katten, begynner å poppe ut hårstrå her og der på ryggen også :S Endret 23. mars 2011 av Nessy
KaDust Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Skal innrømme at jeg selv at jeg synes menn med LITT hår er mest attraktivt. Men dette er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne. Moren min bl.a. elsker hårete menn, og samme gjør søstera. I stedet for å tenke på hva vi damer foretrekker, finn ut hva du selv vil trives best med.
Gjest Katten. Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 Madammen er bare fornøyd med de hårene her og der. Hva er det med jenter og at de ELSKER å nappe hår / ta kviser? Det er som julaften, bursdag og 17. mai på en gang, om jeg lar henne få tilgang med pinsetten hennes.
edderkoppdame Skrevet 23. mars 2011 #9 Skrevet 23. mars 2011 Dersom du holder deg unna hodekløing og bananspising, ville jeg foreløpig ha slappet av . Etter en fuktig natt på byen i min ungdom våknet jeg opp med noe ved siden av meg som gav meg sterke føleleser av å være med i "Jungelboken", men uten all den gøye musikken. 2
antibac Skrevet 23. mars 2011 #10 Skrevet 23. mars 2011 Jeg elsker hår på brystet og magen. Ikke for mye selvsagt, men akkurat passe er sexy.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. mars 2011 #11 Skrevet 23. mars 2011 Helbarberte menn er turnoff. Hvor mange har du møtt?
KaDust Skrevet 23. mars 2011 #12 Skrevet 23. mars 2011 Hvor mange har du møtt? 2, og det så ... vel, rart ut? Menn burde i alle fall ha hår på armer og ben. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #13 Skrevet 23. mars 2011 2, og det så ... vel, rart ut? Menn burde i alle fall ha hår på armer og ben. Hva med å ha midtskill på ryggen?
Gjest MikeWaters Skrevet 23. mars 2011 #14 Skrevet 23. mars 2011 (endret) 2, og det så ... vel, rart ut? Menn burde i alle fall ha hår på armer og ben. Hadde de barbert armer og bein???? Og de var heterofile? Endret 23. mars 2011 av MikeWaters
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #15 Skrevet 23. mars 2011 Hadde de barbert armer og bein???? Og de var heterofile? Jeg raka brystkassa en gang, og jeg er hetero. men det er kanskje ikke det samme? Det holdt med den ene gangen da
KaDust Skrevet 23. mars 2011 #16 Skrevet 23. mars 2011 Hadde de barbert armer og bein???? Og de var heterofile? Helbarbert inkluderer hele kroppen, gjør det ikke? Heterofile var de også, ja.
Gjest MikeWaters Skrevet 23. mars 2011 #17 Skrevet 23. mars 2011 Jeg raka brystkassa en gang, og jeg er hetero. men det er kanskje ikke det samme? Det holdt med den ene gangen da Nei, vil ikke si det er helt det samme. Jeg har også tatt kassa, men mest fordi jeg kun har 2-3 hår der og det er jævlig fristende å ta de når jeg shaver meg nedentil Ikke er jeg hetero heller da
Gjest MikeWaters Skrevet 23. mars 2011 #18 Skrevet 23. mars 2011 Helbarbert inkluderer hele kroppen, gjør det ikke? Heterofile var de også, ja. Sjokkerende
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #20 Skrevet 23. mars 2011 Ikke barbere det nei, er ikke lekkert med 2 dagers skjegg-stubb nederst på magen, og det synes det og. Selv liker jeg hår, og måtte venne meg til at kjæresten har heller lite kroppshår... jeg syntes det var veldig feminint, men har vent meg til at det er slik. Det er mannen jeg elsker, uavhengig av hår eller ikke hår. Madammen er bare fornøyd med de hårene her og der. Hva er det med jenter og at de ELSKER å nappe hår / ta kviser? Det er som julaften, bursdag og 17. mai på en gang, om jeg lar henne få tilgang med pinsetten hennes. UUUUUUUÆÆÆh... Jeg er dame, men skjønner heller ikke hva det er med damer som elsker dette!! Jeg synes det er skikkelig grusomt, og får litt frysninger om ett mannfolk ber meg nappe noe hår på ham... hadde han bedt meg ta ei kvise hadde jeg virkelig løpt og vemmet meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå