Imax Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Vi som har hund har en sort pose i hver lomme (og det er ikke sjelden jeg plukker noen ut fra vaskemaskinen også siden jeg har glemt en pose i lomma på buksa!). Det går jo med en del poser, så jeg lurte på: Finnes det et alternativ til de sorte posene? Min mor hadde fått en brosjyre om hvordan man kan være mer miljøvennlig når man har barn, og da var det et papir som man hadde i bleia som man bare kastet. Dette papiret oppløste seg i vann el.l. Finnes det noe slikt som hundepose? Opplever at jeg lager mye søppel med å kaste sorte poser i søpla hver dag. Hvordan kan man bli mer miljøvennlig hundeeier?
Ugla Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Opplever at jeg lager mye søppel med å kaste sorte poser i søpla hver dag. Hvordan kan man bli mer miljøvennlig hundeeier? Dette har jeg også tenkt på! Og en annen ting: Skulle ønske de lagde hundeposer i flere størrelser! Det er jo litt forskjell på hva en Puddel og en St. Bernhard legger igjen, for å si det sånn...
Gjest Cloe Skrevet 5. november 2003 #3 Skrevet 5. november 2003 Skulle ønske de lagde hundeposer i flere størrelser! Det er jo litt forskjell på hva en Puddel og en St. Bernhard legger igjen, for å si det sånn... Hvis du går på tiern, så har de hundeposer der som er store, pluss at det er sånne "knytehanker". Også koster de bare 10 kr da hehe Cloe
cappocino Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 Du kan få kjøpt hundeposer som er miljøvennlige i dyrebutikker. Koster litt ekstra men da kan du nesten kaste de overalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå