Gå til innhold

HVOR står det om man har fått skattesmell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg står det "forløpig utregnet skatt og avgift etter skattefradrag" så står det 0 på alle postene. Det betyr at jeg ikke må betale i tillegg? Dette er min første selvangivelse, så jeg er litt usikker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia 0 på alle postene,har aldri hørt før...

Skrevet

Hos meg står det "forløpig utregnet skatt og avgift etter skattefradrag" så står det 0 på alle postene. Det betyr at jeg ikke må betale i tillegg? Dette er min første selvangivelse, så jeg er litt usikker!

Det betyr vel at du får tilbake alt som er innbetalt. Altså at du ikke skulle ha betalt skatt.

For lite inntekt, mye fradrag, eller en kombinasjon av disse.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, altså, jeg har frikort bare, glemte å si det.... 16 år, min første jobb, flau over å ikke skjønne ting :flau:

AnonymBruker
Skrevet

Da har du ikke betalt skatt og skal heller ikke betale noe så lenge du ikke har tjent mer enn grensa for frikort :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe å være flau over! Det er jo din første selvangivelse, og du må lære deg det før du kan det :) Synes du er veldig flink som orker å se og sette deg inn i det!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere, og at dere er forståelsesfulle :D Tørte ikke å spørre noen jeg kjenner, flaut.. "alle" skal liksom skjønne dette, for meg er det bare tall opp og tall ned, og ja.. skjønner ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...