AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Skrevet 23. mars 2011 Hos meg står det "forløpig utregnet skatt og avgift etter skattefradrag" så står det 0 på alle postene. Det betyr at jeg ikke må betale i tillegg? Dette er min første selvangivelse, så jeg er litt usikker!
Østlandet Skrevet 23. mars 2011 #3 Skrevet 23. mars 2011 Hos meg står det "forløpig utregnet skatt og avgift etter skattefradrag" så står det 0 på alle postene. Det betyr at jeg ikke må betale i tillegg? Dette er min første selvangivelse, så jeg er litt usikker! Det betyr vel at du får tilbake alt som er innbetalt. Altså at du ikke skulle ha betalt skatt. For lite inntekt, mye fradrag, eller en kombinasjon av disse.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Skrevet 23. mars 2011 Ja, altså, jeg har frikort bare, glemte å si det.... 16 år, min første jobb, flau over å ikke skjønne ting
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #5 Skrevet 23. mars 2011 Da har du ikke betalt skatt og skal heller ikke betale noe så lenge du ikke har tjent mer enn grensa for frikort
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Skrevet 23. mars 2011 Er ikke noe å være flau over! Det er jo din første selvangivelse, og du må lære deg det før du kan det Synes du er veldig flink som orker å se og sette deg inn i det!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Tusen takk for svar dere, og at dere er forståelsesfulle :D Tørte ikke å spørre noen jeg kjenner, flaut.. "alle" skal liksom skjønne dette, for meg er det bare tall opp og tall ned, og ja.. skjønner ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå