AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #1 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei! Gutten min på 2 år har fortsatt en liten "babykulemage" og jeg lurer på om det er vanlig at barn kan ha dette uten at det er noe unormalt. Han er litt over gjennomsnittet bådet i høye og vekt for alderen, men godt innenfor normalen. Magen er "god og rund", på samme måte som "alle" babyer har. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 23. mars 2011 #2 Del Skrevet 23. mars 2011 Tullar du? Dette er jo heilt normalt. Så lenge han er aktiv og blir med på leiken med dei andre er dette ingenting å bekymre seg over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 23. mars 2011 #3 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg kjenner en voksen kvinne i dag som hadde dette fra hun var baby av og i mange år fremover, men vokste den av seg etterhvert. Ingenting var unormalt der i gården. Men jeg kan jo ikke dermed si at det er 100% sikkert at det er normalt hos gutten din også. Helseråd på nettet er det vel delte meninger om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #4 Del Skrevet 23. mars 2011 Kulemagen kan de ha til langt oppi skolealder. Ingen grunn til bekymring enda så lenge guten er frisk og aktiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 23. mars 2011 #5 Del Skrevet 23. mars 2011 Helt normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #6 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg var 11 år da min kulemage forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Okusan Skrevet 23. mars 2011 #7 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg var 11 år da min kulemage forsvant. Jeg var 10 år da den forsvant, og 32 når den kom tilbake igjen Men jeg sier som de fleste andre- ikke noe unormalt med en babymage i den alderen så lenge han er aktiv, frisk og rask. Selv må jeg si at jeg er glad i "kosemagen" til min minste datter, og hun er tre år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2011 #8 Del Skrevet 23. mars 2011 Ts her! Takk for svar! Måtte flire av mange her Han er en aktiv gutt som ligger i rute med utviklingen på alle områder. Vil vel forsvinne etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. mars 2011 #9 Del Skrevet 23. mars 2011 Alle små ungar har meir eller mindre "utover-mage". Hos nokon forsvinn den kanskje i 3-årsalder, andre ikkje før nærmare puberteten. Det er i alle fall vanleg til dei er nærmare skulealder, vil eg tru. Og det gjeld både tynne, gjennomsnittlege og lubne ungar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 23. mars 2011 #10 Del Skrevet 23. mars 2011 Broren min er snart 12 år, og har fremdeles kulemage. Han slekter på faren min, som er helt flat, men var ganske rund da han var yngre han også. Velpefett mister de som regel i tenårene ettersom mange strekker seg i de årene. Det er forskjell på kroppen til folk - og takk og lov for det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 23. mars 2011 #11 Del Skrevet 23. mars 2011 Snuppa mi er 5 og har den fortsatt - og hun er liten og nett ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå