Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Hvor finner jeg bukser (jeans, dressbukser osv) som passer en kropp som er følgende: Hofte/rumpe= 101 cm rundt Innerbenslengde = 76 cm Livvidde = 75 cm der det er smalest ????????????????
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Bruker forresten som regel 38 eller 40 i bukser og 36 eller 38 i overdeler... (Har 70C i bhstr) Hvilke butikker fører klær som kan passe til meg?
bluebird Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 De fleste butikker har vel klær som passer til de fleste? Hva slags klær liker du da? Jeg var innom KappAhl i går, og syns de har mye fint. Jeg kjøpte en cordfløyelsbukse der, i svart. Lommer på sidene og lommer bak. De hadde den i flere farger. De pleier å ha finere svarte bukser/dressbukser også. Vanskelig å finne den perfekte bukse, ja. Lykke til i jakten!
Suzy Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Prøv Lindex! De har et bukseopplegg som har mange modeller tilpasset ulike spesifikasjoner - husker selvfølgelig ikke navnet på noen av modellene nå men de hadde f.eks smale ben, lange ben og lavt liv, eller høyt liv, smale ben ogh korte ben osv... Veldig informative lapper på buksene, lett å finne fram og finne ei bukse som passer deg. Jeg har bodd i mine som jeg kjøpte der! Suz - også 105/75 hofte/liv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå