Gå til innhold

Blir deprimert av damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig å tilfredstille ei dame? Dere er så kravstore!!!!!!!!!!!!! Vi skal tjene masse penger, ha en bra kropp, og en stor kuk...

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Hvordan er det mulig å tilfredstille ei dame? Dere er så kravstore!!!!!!!!!!!!! Vi skal tjene masse penger, ha en bra kropp, og en stor kuk...

Vi blir alle deprimerte av damer på et eller annet tidspunkt, men stort sett er de faktisk veldig ok å ha.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Jeg kjenner til mange stygge og utiltrekkende menn som ikke tjener noe særlig som også har dame. Men det kan være at de har stor kuk da. Det tør jeg ikke svare på. Om ikke du er så kravstor når det kommer til damer, kan det nok finnes en til deg også;)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Hvordan er det mulig å tilfredstille en mann? Dere er jo så kravstore!!!!!!!!!!!! Vi skal være hushjelp, kokke, elskerinne, beste venn, ha en deilig kropp....

• Liker 7
Gjest HunterLady
Skrevet

Feil.

Dere skal tjene høvelig med penger, ta vare på kroppen deres og kunne bruke penisen deres uten å være egoistisk og egosentrisk.

Dere skal i tillegg lytte til oss eller late som dere gjør det, aldri være kjønnsdiskrimerende, være stolte av oss, ta vare på oss, holde rundt oss, se dårlige filmer sammen med oss, kunne lage mat, være glad i barn og aldri ydmyke eller nedverdige oss.

• Liker 2
Gjest Skyggen
Skrevet

Vær deg selv så skal du se at alt ordner seg. Drit i TV og blader.

De er ikke så kravstor som du tror.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Feil.

Dere skal tjene høvelig med penger, ta vare på kroppen deres og kunne bruke penisen deres uten å være egoistisk og egosentrisk.

Dere skal i tillegg lytte til oss eller late som dere gjør det, aldri være kjønnsdiskrimerende, være stolte av oss, ta vare på oss, holde rundt oss, se dårlige filmer sammen med oss, kunne lage mat, være glad i barn og aldri ydmyke eller nedverdige oss.

:cry:

AnonymBruker
Skrevet

Feil.

Hmm, jeg er mannssjåvinist så det holder (for ikke å si mannsgris), uten at det synes å være så negativt på damene jeg møter. Men jeg kan tilby det meste av det andre du nevner da, så kanskje det veier opp, ikke vet jeg.

Gjest HunterLady
Skrevet

:cry:

Dont cry! ;)

Jeg tiltrekkes jo mannssjåvinister!

Fikk faktisk gave av typen på kvinnedagen. Et strykejern og strykebord!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

HunterLady:

Skulle ønske jeg visste hvordan du så ut, har fulgt med på hva du har skrevet av og til, og fy flate. Lurer på hvilket utseende som sitter på en sånn tøff, flott og herlig personlighet vi har sett her :)

Gjest Katten.
Skrevet

Dont cry! ;)

Jeg tiltrekkes jo mannssjåvinister!

Fikk faktisk gave av typen på kvinnedagen. Et strykejern og strykebord!

Jeg liker typen din! :D

Måtte gratulere kvinnene på kvinnedagen, nyere forskning viser jo at de er mennesker de óg.

AnonymBruker
Skrevet

HunterLady:

Skulle ønske jeg visste hvordan du så ut, har fulgt med på hva du har skrevet av og til, og fy flate. Lurer på hvilket utseende som sitter på en sånn tøff, flott og herlig personlighet vi har sett her :)

Jeg tror hun er hot!

*fantasere om HunterLady*

Skrevet

he he :-)

Gjest Theresa
Skrevet

Feil.

Mannen min tilfredsstiller ikke akkurat alle egenskaper på drømmeønskelista ;

Sporty og god fysisk form

Romantisk

Bra inntekt

God til å lage mat og intiativrik i så måte (hot hot hot)

Forståelsesfull/ trøstende og beskyttende

Alltid godt humør og humoristisk sans

Handyman (NB!NB!NB!)

Flink teknisk med elektrisk utstyr og data

Ryddig og husren

Ikke lat

Gir komplimenter

Gjerne godt utstyrt

Trofast

Omsorgsfull og oppmerksom

Faktisk har han bare noen få av de ønskelige egenskapene som jeg ramser opp her men jeg tar til takke med det jeg får som er trygghet og kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min tilfredsstiller ikke akkurat alle egenskaper på drømmeønskelista ;

Sporty og god fysisk form

Romantisk

Bra inntekt

God til å lage mat og intiativrik i så måte (hot hot hot)

Forståelsesfull/ trøstende og beskyttende

Alltid godt humør og humoristisk sans

Handyman (NB!NB!NB!)

Flink teknisk med elektrisk utstyr og data

Ryddig og husren

Ikke lat

Gir komplimenter

Gjerne godt utstyrt

Trofast

Omsorgsfull og oppmerksom

Faktisk har han bare noen få av de ønskelige egenskapene som jeg ramser opp her men jeg tar til takke med det jeg får som er trygghet og kjærlighet.

Hvorfor vil du ha en vaktmester egentlig?

• Liker 1
Gjest Theresa
Skrevet

Hvorfor vil du ha en vaktmester egentlig?

Det var ikke det jeg mente med Godt utstyrt.

Jeg visste heller ikke at vaktimestere gav følelsesmessig støtte og lagde mat til meg?

Men forøvrig så er jeg en jente som er veldig opptatt av et så perfekt hjem som mulig; derfor gjenspeiler vel det seg i ønskeegenskapene og det finnes faktisk menn som også er opptatt av å forbedre hjemmet.

Nå sier du sikkert at jeg burde fikse dette selv og hos oss har det faktisk vært mest meg som har tatt seg av småreparasjoner og utskifting av pærer og annet utstyr. Men kreftene strekker jo ikke til til alt.

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke det jeg mente med Godt utstyrt.

Jeg visste heller ikke at vaktimestere gav følelsesmessig støtte og lagde mat til meg?

Men forøvrig så er jeg en jente som er veldig opptatt av et så perfekt hjem som mulig; derfor gjenspeiler vel det seg i ønskeegenskapene og det finnes faktisk menn som også er opptatt av å forbedre hjemmet.

Nå sier du sikkert at jeg burde fikse dette selv og hos oss har det faktisk vært mest meg som har tatt seg av småreparasjoner og utskifting av pærer og annet utstyr. Men kreftene strekker jo ikke til til alt.

Ja, det var det med handy jeg mente. Du er ikke alene om akkurat det ønsket for å si det slik. Mange kvinner er på jakt etter en vaktmester. Greit med preferanser, men da får jeg følelsen at kvinner på datern hele tiden spør seg: "hm, hva kan HAN gjøre for MEG?" Trodde cluet var å finne en man likte spesielt godt, ikke å dra nytte av ferdighetene hans el. hennes. Har inntrykk av at menn hele tiden må prestere, utrette, bevise et eller annet for at det skal bli noe, mens kvinner slipper dette.

Gjest Theresa
Skrevet

Ja, det var det med handy jeg mente. Du er ikke alene om akkurat det ønsket for å si det slik. Mange kvinner er på jakt etter en vaktmester. Greit med preferanser, men da får jeg følelsen at kvinner på datern hele tiden spør seg: "hm, hva kan HAN gjøre for MEG?" Trodde cluet var å finne en man likte spesielt godt, ikke å dra nytte av ferdighetene hans el. hennes. Har inntrykk av at menn hele tiden må prestere, utrette, bevise et eller annet for at det skal bli noe, mens kvinner slipper dette.

Dette tror jeg er gjensidig.

Jeg har hørt og lest om at menn er opptatt av hvilke tjenester en vkinne kan tilby.

F.eks. Flink til å lage mat og flink med husarbeid.

Eller at hun er hardtarbeidende utenfor hjemmet f.eks. og drar inn penger til fellesskapet kan absolutt være et pluss.

Derfor holder ofte menn seg til buruglene sine hjemme som gir omsorg og service, selv om de føler seg fristet i hytt og pine til romantikk med yngre og vakrere medsøstre.

Gjest MikeWaters
Skrevet

...., se dårlige filmer sammen med oss, ...

Ikke faen :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg er gjensidig.

Jeg har hørt og lest om at menn er opptatt av hvilke tjenester en vkinne kan tilby.

F.eks. Flink til å lage mat og flink med husarbeid.

Eller at hun er hardtarbeidende utenfor hjemmet f.eks. og drar inn penger til fellesskapet kan absolutt være et pluss.

Derfor holder ofte menn seg til buruglene sine hjemme som gir omsorg og service, selv om de føler seg fristet i hytt og pine til romantikk med yngre og vakrere medsøstre.

Nåja. Det er vel fremdeles slik at menn må overbevise kvinner om at de er verdt å bruke tida på, og ikke omvendt. Men må da kunne krysse av på smørbrødlista di lenger over her (el. en tilsvarende) for kaaaaaaaaaanskje å komme i betraktning. De må altså kunne stille med en pakke, som er en nødvendig men ikke tilstrekkelig betingelse for at det skal bli noe. Kjemi kommer da i tillegg.

Det er etterhvert blitt mange kvinner som ikke kan noe som helst om hverken matlaging eller husarbeid, som da i tillegg til en 100-punkts kravliste forlanger at mannen kan lage mat til henne også. Mange rotehuer rundt 25-30, nemlig.

At kvinner er hardtarbeidende utenfor hjemmet og drar inn penger til husholdningen er ikke bare et pluss, men et HØYST RIMELIG MINSTEKRAV. Hvorfor skal mannen være (hoved)forsørgeren i et likestilt samfunn, mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...