Gå til innhold

rensing av brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte noe i går fra en som selger brudekjoler som jeg stusset litt på - hun sa at en rens forringer stoffet med 50% og at hun derfor ikke var spesielt giret på å rense kjolene sine ( dette er da utleige også) Jeg må si jeg fikk litt hakeslepp der jeg sto, for - dersom denne butikken leier ut kjoler og IKKE renser dem - er ikke det rimelig "skittent" gjort??

Og er det slik at kjolestoffet forringes dersom man renser den??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte noe i går fra en som selger brudekjoler som jeg stusset litt på - hun sa at en rens forringer stoffet med 50% og at hun derfor ikke var spesielt giret på å rense kjolene sine ( dette er da utleige også) Jeg må si jeg fikk litt hakeslepp der jeg sto, for - dersom denne butikken leier ut kjoler og IKKE renser dem - er ikke det rimelig "skittent" gjort??

Og er det slik at kjolestoffet forringes dersom man renser den??

Rensing på renseri forringer stoffet ja.. Der jeg jobbet i en brudesalong, vasket min skjef kjolene hjemme i bløtt, i stedet for renseri. Om det var flekker o.l, bruk en fuktig klut og zalo.

Men ja, er helt enig. EKKELT.

AnonymBruker
Skrevet

Og der var enda en grunn til at jeg ikke kunne tenke meg å leie kjole.... :filer:

AnonymBruker
Skrevet

men, hvis du leier kjole så sjekker du vel at den er ren - - - eller i det minste SER ren ut??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...