Snabelsnuppa Skrevet 31. oktober 2003 #1 Skrevet 31. oktober 2003 Hei! Jeg har tenkt å ut og shoppe ny øyenskygge, og trenger noen tips om fargevalg, merker som er gode, holdbare, osv. Jeg har mørkt hår og grumsfargede øyne, dvs både grønne og brune i en salig blanding! :blunke: Har tidligere bare brukt brun og gylden øyenskygge, så jeg kunne godt tenkt meg noe helt annet. Noen eksperter der ute?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #2 Skrevet 31. oktober 2003 Lillatoner kan være nydelig til deg. Prøv Chanel singel-øyenskygge i fargen Tabou!
Loolaa Skrevet 31. oktober 2003 #3 Skrevet 31. oktober 2003 Gå for Chanel, flotte farger og holdbare!
Gjest Étoile Skrevet 31. oktober 2003 #4 Skrevet 31. oktober 2003 Enig med de andre, øyenskyggene fra Chanel er supre! Jeg vil anbefale settet med fire skygger som heter Planètes. Fargene er i brun/fersken-toner (kler vel de fleste), og du er godt rustet for både hverdag og fest.
m_h Skrevet 31. oktober 2003 #5 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg tar å spør her jeg også...hvilken øyenskygge passer til meg når jeg har mørke blondt hår,lys i huden,og blå øyne?Noen tips?
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2003 #6 Skrevet 31. oktober 2003 Jeg tar å spør her jeg også...hvilken øyenskygge passer til meg når jeg har mørke blondt hår,lys i huden,og blå øyne?Noen tips? Lys brun, rød, mørk blå.
Gjest tullemoren Skrevet 1. november 2003 #7 Skrevet 1. november 2003 henger meg på... har brunt hår og blå öyne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå