Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forige mandag bestilte jeg pakke, altså den 14.mars. Det står at pakken skal komme før eller på den 21.mars.. Jeg var hjemme hele mandag, utenom småturer ut på dagen. Jeg hart heng lapp ved siden av ringeklokken fordi jeg bor i en bygård midt på Torshov.

Jeg lurer på om noen vet hvem som levere for Asos i Norge? Jeg har jo ikke noe sposringsnummer, så hva kan jeg gjøre- Asos svarer selvfølgelig ikke på mail, selvom det står at de skal svare innen 4 timer. Kjenner jeg blir irritert. flere som ikke hatr fått pakken sin fra Asos? Noen jeg evnt. kan ringe og bare oppgi navnet mitt?

AnonymBruker
Skrevet

Har du bestilt levering på døren? Gratisfrakt sendes til postkontoret.

Skrevet

Har du bestilt levering på døren? Gratisfrakt sendes til postkontoret.

Ok. Jeg har bestilt den som skal ta en uke, altså ikke 100kr for levering innen ttre dager. vil jeg får hentelapp, og må hente den på postkontoret?

Det hadde vært topers isåfall:D!

AnonymBruker
Skrevet

Det kan godt være at du får hentelapp, det kan være at pakken din kom til postkontoret i går, men at det kan ta et par dager før hentelappen kommer til deg i posten. Det er helt vanlig at pakken ikke kommer akkurat på leveringsdatoen som er satt. Ingen grunn til bekymring enda.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Asos er skiiittreige med leveringa. Dei gongane eg har bestilt frå Asos, har det gått mange veker over leveringstid før pakken kom.

Skrevet

Det kan godt være at du får hentelapp, det kan være at pakken din kom til postkontoret i går, men at det kan ta et par dager før hentelappen kommer til deg i posten. Det er helt vanlig at pakken ikke kommer akkurat på leveringsdatoen som er satt. Ingen grunn til bekymring enda.

Så den blir ikke levret på døren da altså? Jeg kan med sikkerhet vite at den kommer på mitt lokale postkontor?

Takk for svar:).

Skrevet

Asos er skiiittreige med leveringa. Dei gongane eg har bestilt frå Asos, har det gått mange veker over leveringstid før pakken kom.

Det er jo en ting, og "greit nok"... Bare den kommer en gang. Helst innen sommeren da, så jeg får brukt kjolen, hehe:P. Men du hentet på postkontoret du også?

Gjest Cerridwen
Skrevet

Det er jo en ting, og "greit nok"... Bare den kommer en gang. Helst innen sommeren da, så jeg får brukt kjolen, hehe:P. Men du hentet på postkontoret du også?

Eg fekk hentelapp, og henta dei på postkontoret ja. :)

Skrevet

Pakkene fra Asos kommer ikke på døren, og dersom du må betale toll og moms, tar det opptil flere uker. Det er ikke Asos' feil.

Skrevet (endret)

Jeg har aldri bestilt pakke før, annet en en jakke fra h&m. Er helt blang når det kommer til det med toll og moms... Hvor mye kan jeg forvente å måtte betale? Kommer det regning eller betaler jeg når jeg henter den på posten?

Dere som leser tenker sikker "ko ko", men jeg er helt nybegyner i dette bestille på nettet greiene:p.

Endret av RHS
Skrevet

Eg fekk hentelapp, og henta dei på postkontoret ja. :)

Jeg har aldri bestilt pakke før, annet en en jakke fra h&m. Er helt blang når det kommer til det med toll og moms... Hvor mye kan jeg forvente å måtte betale? Kommer det regning eller betaler jeg når jeg henter den på posten?

Dere som leser tenker sikker "ko ko", men jeg er helt nybegyner i dette bestille på nettet greiene:p.

Gjest riotgrrrl
Skrevet

Grunnen til at det tar så lang tid er vel fordi den ligger hos tollvesenet, om du har bestilt for over 200 kr, that is (noe jeg antar). Om du bestilte for under 200 kr pleier det ikke ta spesielt lang tid.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Importkalkulator

Der kan du rekne ut kor mykje du evt. får i toll og moms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...