AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Noen som har noen forslag til sms jeg kan sende til en gutt jeg møtte på byen og hadde helt sykt digg sex med? Vil pirre han sånn at han skal få lyst til å møte meg igjen. Men vil ikke virke masete eller needy
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2011 #2 Skrevet 22. mars 2011 MMS er svaret... Men vær obs på at hvis du virker for dirty kan du skremme han vekk...
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2011 #3 Skrevet 22. mars 2011 Det tror jeg ikke at jeg tør.. Er ganske frimodig av meg i samtale, men når det kommer til kropp og bilder er jeg ikke så vågal av meg. Hva ville dere tatt bilde av i så fall?
Gjest Katten. Skrevet 22. mars 2011 #4 Skrevet 22. mars 2011 "Hey, xxxxx her! Føler vi ikke fikk avsluttet forrige gang vi møttes - lyst til å møtes i nær framtid?"
per78 Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Hva med heller å sende en morsom mld/mms.. Da ser han at du har humor, og det er jo ganske så sexy det.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2011 #6 Skrevet 22. mars 2011 Det tror jeg ikke at jeg tør.. Er ganske frimodig av meg i samtale, men når det kommer til kropp og bilder er jeg ikke så vågal av meg. Hva ville dere tatt bilde av i så fall? Ta på en pen bh og ta bilde som viser kløft Men som sagt så kan det slå feil ut hvis han ikke er forberedt på sånt fra deg.
frøkna Skrevet 23. mars 2011 #8 Skrevet 23. mars 2011 hei, hva syns du om rosa undertøy? enkelt og greit, og får ballen til å rulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå