Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter i spenning på min første bestilling derfra.

Bestilte på søndag.

Skal skrive litt når jeg har mottatt det.

Noen andre som her testet?

Skrevet

Det så spennende ut, billig var det også! :jepp: Gleder meg til å høre hva du synst Lisa- Marie!

Skrevet

Det så spennende ut, billig var det også! :jepp: Gleder meg til å høre hva du synst Lisa- Marie!

jeg gleder meg også til å høre hva du mener!!

Skrevet

Jeg klarte ikke å holde meg lenger, så jeg gikk til innkjøp av 2 tester sett, en med 6 og en med 3! :) Veldig spent. Betalte vel bare totalt ca. 87,- NOK inkludert frakt.

Nå er jeg ikke noe fan av mineral foundation i pudderform, så om ikke denne blir bra- gir jeg opp hele jakten! :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk mine prøver i går. Fargen passet perfekt, så det var flaks.

Jeg har gått med det i hele dag (tok den på 05.30) og den sitter fortsatt like fint på, dette gjorde ikke EM på meg.

Den virker litt mer "fuktig" enn EM sin også lukter den litt rart, men sikkert bare en vane.

Jeg har tendens til fet t-sone og tørre partier, men merket ikke noe til verket fet hud eller tørre flekker.

Fundation og finish silk kom i sånne små bokser, mens blush og concealer kom i små zipp poser, noe som var j**** å få produktet ut av i riktig mengde.

Jeg kommer til å fortsette med joppa og kutte EM ut.

Skrevet

Fikk mine vareprøver idag! :)

Klarte ikke å vente, så nå har jeg testet litt. Jeg bestilte *lightest*, *light* og *med. light*. Har både soft- og full coverage.

Jeg begynte med *lightest* i full coverage, jeg merket med engang at den dekket veldig godt! Den er en smule for lys for meg, for jeg så egentlig ganske blek ut. Gikk over med *light* og da ble det straks bedre! Jeg er veldig overrasket egentlig, det er som om den smelter og tørker på huden. Huden blir helt matt (jeg kommer ikke til å bruke noen finish veil over- for det trengte jeg så absolutt ikke).

Jeg var så ivrig at jeg påførte rett etter rens- uten fuktighetskrem under. Da fremhevet den tørre partier i ansiktet! Ikke sikkert det blir så ille når jeg gjør det "riktig". Men spørs hvordan den den blir når huden er litt småfuktig, om den blir kakete da... Kan være soft coverage er litt bedre når det kommer til tørre partier.

*med. light* går rett i søpla. Altfor mørk og merkelig farge.

Kommer med flere tilbakemeldinger! :jepp:

Ja, zipp posene var svært upraktiske. Men jeg hadde en ubrukt, tom boks jeg drysset litt nedi. Så da var det ingen problem med verken posene eller mini boksene! :)

Skrevet

Jeg passet perfekt til medium light :-) hehe.

Jeg bestilte bare soft for jeg trenger ikke dekke så mye, vil bare ha jevn hudtone og det passer den perfekt til. Men den kan bygges opp til bedre dekkevne merker jeg.

Jeg har brukt i hele dag og gjennom en time på treninga, sitter like fint :-)

Fant noen tomme bokser jeg også, så fikk puttet blushen oppi. Synes blushen er ekstremt piggmentert! Bestilte earthen rose og det skal veldig lite til før jeg blir "klovn". Noen andre med samme erfaring?

Skrevet (endret)

Nå har jeg fått testet ut enda mer! Jeg kommer til å bestille full str. derfra. Det eneste som er litt dumt er at jeg har funnet ut at jeg må blande, jeg blander *lightest* med *light* (den ene med full og den andre med soft), da får jeg akkurat den fargen jeg ønsker.

En annen ting jeg har blitt litt forsiktig med er å ikke påføre for mye. Det ender opp med at det ser fint ut i det jeg går ut døren- men etter noen timer på jobb, så ser det ut som den "sprekker" på huden (jeg må liksom dra ut sprekkene med fingen). Tror det har noe med full coverage å gjøre. Så kanskje jeg bare bestiller begge i soft og passer på å påføre så lite så mulig om gangen.

Concealeren jeg fikk med har jeg ikke fått brukt, da jeg rett og slett ikke har behov for den! Foundationen dekker over veldig bra!

Når det kommer til rougen\ blushen, så var den jeg fikk lyse, lyse rosa\brun (kunne nesten ikke se at det var farge på den), men den gir en lett rosa farge når den kommer på huden. Så Lisa- Marie, det kan sikkert stemme at de er veldig godt pigmentert! :)

Fikk forresten med en såpeprøve, *green clay* ett eller annet. Jeg har brukt den i det siste dagene i ansiktet og jeg liker den! Etterlater huden veldig forfriskende ren, kan riktignok føle meg litt tørr der og da, men det går over fort med en lett fuktighetskrem over. Hm....! På sikt kan det jo være den tørker ut, men huden min ser bra ut nå iallefall...! :) Jeg har jo brukt Jan Marini rensen i over 1 år nå og trodde aldri jeg skulle bytte, men nå er jeg faktisk usikker! :sjenert:

Endret av Lilandry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...