Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. mars 2011 #1 Skrevet 22. mars 2011 Hei! Det nærmer seg sommer og det vanlige bikiniproblemet oppstår, pga dårlig utvalg i butikker I vanlig BH bruker jeg str 70E. Har en bikini som ligner litt på denne: http://www.hm.com/no/product/79761?article=79761-A#article=79761-C Den er med sånn tråd under puppene, sånn at man kan dra tøyet ut til sidene, sånn at den rekker ut til sidene liksom. Og ikke noe kommer på utsiden. Men tøyet er jo så tynt i sånne bikinier, og det blir fort litt gjennomsiktig om man fryser litt =P Har dere noen tips til lignende bikinier med noen form for innlegg i? Ordentlige bikinier i riktig størrelse 70E, blir fort veldig dyrt.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Men fins det i Norge? Eller må man bestille fra utlandet?
Lykkelitenen Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Vil anbefale freya. Dyrt, men verdt det! Fås hos undertøysforetninger som Netty eller på figleaves.com. Om du har mulighet til å prøve det i en undertøysforetning er det enkelt å bestille på nett selv. Change har også godt utvalg i bikinier til store bryster
Pingting Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Hva med denne fra Change? Ikke med sånn snor riktignok, men samme form, din størrelse og padded. Ikke er den hysterisk dyr heller.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Takk for tips og linker :D Den fra Change var ikke så dyr nei. Ska se litt på linkene :D
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 5. april 2011 #8 Skrevet 5. april 2011 Jeg har målt meg selv nå, med BH på. Jeg var 65 under bysten og 87 rundt bysten. Så la jeg inn tallene her: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/ Og kalkulatoren sa da 60 H! Det var jo veldig stort!! Den BHen jeg har nå som passer best, men kanskje litt slakk rundt bysten, er 70E eller 70F. Synes det var skammelig stort med 60H....
Pingting Skrevet 5. april 2011 #9 Skrevet 5. april 2011 Jeg har målt meg selv nå, med BH på. Jeg var 65 under bysten og 87 rundt bysten. Så la jeg inn tallene her: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/ Og kalkulatoren sa da 60 H! Det var jo veldig stort!! Den BHen jeg har nå som passer best, men kanskje litt slakk rundt bysten, er 70E eller 70F. Synes det var skammelig stort med 60H.... ...er det nå jeg skal skremme deg og si at den kalkulatoren gir et for lite resultat på meg? (jeg vet om en del andre som får helt riktig resultat med den, altså!) 60 i omkrets er nok riktig hvis du er 65 rundt ja, man skal trekke fra 5-10 cm fordi BHen jo er elastisk. Og når man går ned i omkrets skal man jo opp i cup, så det hørtes ikke helt vilt ut det der.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 5. april 2011 #10 Skrevet 5. april 2011 (endret) ...er det nå jeg skal skremme deg og si at den kalkulatoren gir et for lite resultat på meg? (jeg vet om en del andre som får helt riktig resultat med den, altså!) 60 i omkrets er nok riktig hvis du er 65 rundt ja, man skal trekke fra 5-10 cm fordi BHen jo er elastisk. Og når man går ned i omkrets skal man jo opp i cup, så det hørtes ikke helt vilt ut det der. Hehe, blir helt svett av dette! Tenk om det er for lite da! Men den bikinien jeg så på som var linket til over her, gikk bare opp til 65F. Denne: http://shop.change.com/no/badetoey/bikini-topp/786 Kan jo prøve å bestille den. Og se om det passer da.. Her fikk jeg 65F: http://www.underverker.no/extra1.php Endret 5. april 2011 av SmurfeLurfen
Pingting Skrevet 5. april 2011 #11 Skrevet 5. april 2011 Hehe, blir helt svett av dette! Tenk om det er for lite da! Men den bikinien jeg så på som var linket til over her, gikk bare opp til 65F. Denne: http://shop.change.com/no/badetoey/bikini-topp/786 Kan jo prøve å bestille den. Og se om det passer da.. Haha, det skjønner jeg godt! Du har jo i det minste peila deg inn på riktig størrelse når du har brukt 70F, da jeg ble målt første gangen gikk jeg ned 25 cm i omkrets og opp 6 cup-størrelser! Var fryktelig flau, ganske så glad og veldig i sjokk da jeg vandret ut av den butikken. Du kan jo bestille i 65 F, men såvidt jeg husker lar ikke Change deg bytte på postordre, du må enten i en butikk og bytte eller returnere hele varen og kjøpe ny. Tror jeg. Det er jo litt klønete synes jeg, men greit nok.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 5. april 2011 #12 Skrevet 5. april 2011 Haha, det skjønner jeg godt! Du har jo i det minste peila deg inn på riktig størrelse når du har brukt 70F, da jeg ble målt første gangen gikk jeg ned 25 cm i omkrets og opp 6 cup-størrelser! Var fryktelig flau, ganske så glad og veldig i sjokk da jeg vandret ut av den butikken. Du kan jo bestille i 65 F, men såvidt jeg husker lar ikke Change deg bytte på postordre, du må enten i en butikk og bytte eller returnere hele varen og kjøpe ny. Tror jeg. Det er jo litt klønete synes jeg, men greit nok. Takk for medlidenheten, hehe Kan prøve å bestille. Hvis ikke finner jeg sikkert en butikk å bytte i.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2011 #13 Skrevet 6. april 2011 Jeg har målt meg selv nå, med BH på. Jeg var 65 under bysten og 87 rundt bysten. Så la jeg inn tallene her: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/ Og kalkulatoren sa da 60 H! Det var jo veldig stort!! Den BHen jeg har nå som passer best, men kanskje litt slakk rundt bysten, er 70E eller 70F. Synes det var skammelig stort med 60H.... 70F = 65G =60H Altså ingen forskjell i selve størrelsen på puppene, bare omkretsen.
Suzy Skrevet 6. april 2011 #15 Skrevet 6. april 2011 Har du en mulighet til det så ville jeg reist til La Lina på St Hanshaugen i Oslo (nettside)- da får du prøvd skikkelig og du kan velge mellom mye forskjellig - OG du får veiledning til å finne rett størrelse.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 6. april 2011 #16 Skrevet 6. april 2011 Takk for svar dere Skal muligens gå skole i Oslo til høsten, og da blir det jo enkelt å dra innom der på St.Haugen
Suzy Skrevet 6. april 2011 #17 Skrevet 6. april 2011 Takk for svar dere Skal muligens gå skole i Oslo til høsten, og da blir det jo enkelt å dra innom der på St.Haugen Så bra! Jeg hadde prioritert å komme meg dit i allefall - senre kan du jo bestille på nett osv, men det er greit å få prøvd litt forskje3llig under god veiledning først.
Lune Skrevet 7. april 2011 #18 Skrevet 7. april 2011 Jeg har flere fra Freya, super kvalitet og de er utrolig gode på. Kan ikke sammenlignes med verken Change eller Ellos.
Pingting Skrevet 7. april 2011 #19 Skrevet 7. april 2011 Jeg har flere fra Freya, super kvalitet og de er utrolig gode på. Kan ikke sammenlignes med verken Change eller Ellos. Hvordan er størrelsene der i forhold til Change, er de sånn ca. like? (det skal jo være ganske likt, men som på klær varierer det mellom produsenter)
Lumos Skrevet 8. april 2011 #20 Skrevet 8. april 2011 Hvor kan man dra for å måle seg? Må det være i en spesialforretning? Bor i Bergen forresten, hvis dere skulle ha noen tips til butikker som gjør dette. Jeg mistenker at jeg bruker feil str (Sorry for kupping av tråden) Victoria's Secret har jo salg av og til, da kan det jo hende du kommer over mange fine der i din str som ikke er så dyr! Den fra Change var forresten veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå